Przetargi.pl
KOMORA LAMINARNA

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    ul. Ostrawicka 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
    REGON: 93438000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMORA LAMINARNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa według załącznika nr 2 do SIWZ. Typ aparatu: Komora II klasy bezpieczeństwa Materiał, wymiary, cechy użytkowe: - pionowy, laminarny przepływ powietrza, - 2 filtry HEPA (jeden główny i jeden wylotowy) o skuteczności >99,995%, - system sterowania ze wbudowanym panelem dotykowym z menu w języku polskim, - komora dwustanowiskowa o przestrzeni roboczej nie mniejszej niż 1870 mm, - godzinowy licznik czasu pracy urządzenia i świetlówki UV, - lampa doświetlająca przestrzeń roboczą, - czytelny i łatwy w obsłudze panel kontrolny - sygnalizacja optyczna i dźwiękowa, - okno frontowe wykonane z podwójnego hartowanego szkła, elektrycznie podnoszone i opuszczane z możliwością zasunięcia do końca – zamknięcia obszaru roboczego, - blat roboczy dzielony lub pełny, z blachy nierdzewnej, - wnętrze obszaru roboczego wykonane ze stali nierdzewnej, - świetlówka UV o mocy 30W zamocowana na stałe, umieszczona w górnej tylnej części obszaru roboczego, - energooszczędne oświetlenie białe LED, - obszar pracy zaopatrzony w dren z blachy nierdzewnej do łatwego usuwania zanieczyszczeń i mycia komory, - dwa gniazda do prądu, opcjonalnie zawory do gazu, - stelaż na blokowanych kółkach, - zasilanie 230V/50 Hz, - komora powinna posiadać cyfrowy licznik czasu pracy oraz wewnętrzny system nadzoru informujący o błędach pracy. - komora musi spełniać wymogi Norm Europejskich PN-EN 12469:2002. Inne: • transport do odbiorcy, • wniesienie komory na I piętro budynku, • wyniesienie do magazynu starej komory, • montaż na stanowisku pracy, • przeszkolenie personelu i wydanie certyfikatów potwierdzających szkolenie. Dodatkowe wymagania: • czas reakcji serwisu do 72 h, • dostępność części zamiennych co najmniej 5 lat po upływie gwarancji urządzenia, • okres gwarancji – minimum 24 miesiące od daty instalacji i odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie ww. oświadczenia w oryginale. 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Formularz ofertowy. 4. Formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach