Przetargi.pl
Kolekcjoner – usługa polegająca na modernizacji platformy e-commerce do sprzedaży wartości kolekcjonerskich

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48221852820, fax. +48221851211
    REGON: 00000222300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://e-zamowienia.nbp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kolekcjoner – usługa polegająca na modernizacji platformy e-commerce do sprzedaży wartości kolekcjonerskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi e-commerce, polegającej na udostępnieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy systemowej do sprzedaży wartości kolekcjonerskich na infrastrukturze Wykonawcy, która obejmuje wieloserwerową platformę hostingową zaprojektowaną i zarządzaną przez Wykonawcę, składającą się z serwerów aplikacyjnych, bazodanowych i pomocniczych wraz z urządzeniami sieciowymi zapewniającymi realizację wymaganych funkcjonalności, przy spełnieniu założonych parametrów. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie projektu technicznego, zwanego dalej „Projektem Technicznym”, wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Projektu Technicznego, oraz praw zależnych, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie. 1.2. Uruchomienie platformy systemowej do sprzedaży wartości kolekcjonerskich, zwanej dalej „Systemem”, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Projektem Technicznym. 1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji obsługi Systemu, wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Powykonawczej i Instrukcji Obsługi, oraz praw zależnych, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie. 1.4. Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji Systemu. 1.5. Świadczenie opieki serwisowej i hostingu Systemu polegających na utrzymaniu infrastruktury sprzętowo-programowej, niezbędnej do udostępniania Systemu użytkownikom w sieci Internet, przez okres 12 miesięcy. 1.6. Świadczenie usług rozwojowych Systemu, w maksymalnej liczbie do 100 godzin zegarowych w okresie obowiązywania Umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach