Przetargi.pl
KMP TYCHY – PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - REALIZACJA ZP-2380-341/2022

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 270208292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KMP TYCHY – PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - REALIZACJA ZP-2380-341/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z przebudową i modernizacją nawierzchni przy garażach wraz z zagospodarowaniem terenu pod miejsca parkingowe. Lokalizacja przedmiotu zamówienia obejmuje teren Komendy Miejskiej Policji w Tychach, Aleja Bielska 46, 43-100 Tychy. Działka o numerze 1567/43 oraz 1568/43. Na przedmiot zamówienia składa się: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla postępowania „KMP Tychy – przebudowa nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj – realizacja”Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych związanych z realizacja dla postępowania „KMP Tychy – przebudowa nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj – realizacja”Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 3 do SWZ – Program Funkcjonalno-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł zgodnie z Sekcją XII SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący:Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.1.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji nawierzchni dróg za kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto.2.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:a) osoby posiadające uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. – prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w zakresie kierownika budowy w branży drogowej; kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznychb) Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.Szczegóły przedstawiono w sekcji VII SWZNa podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach