Przetargi.pl
Kinowy sprzęt cyfrowy zgodny ze standardami DCI i zestaw do projekcji trójwymiarowej (3D) wraz z dostawą, instalacją i zestrojeniem sprzętu oraz instruktażem obsługi urządzenia dla kina KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim przy al. Powstańców Wielkopolskich 22

Ostrowskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 736 40 60 , fax. 62 736 40 60
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ostrowskie Centrum Kultury
    ul. Wolności 2 2
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 736 40 60, fax. 62 736 40 60
    REGON: 30020214800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kinowy sprzęt cyfrowy zgodny ze standardami DCI i zestaw do projekcji trójwymiarowej (3D) wraz z dostawą, instalacją i zestrojeniem sprzętu oraz instruktażem obsługi urządzenia dla kina KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim przy al. Powstańców Wielkopolskich 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kinowy sprzęt cyfrowy zgodny ze standardami DCI i zestaw do projekcji trójwymiarowej (3D) wraz z dostawą, instalacją i zestrojeniem sprzętu oraz instruktażem obsługi urządzenia dla kina KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim przy al. Powstańców Wielkopolskich 22. I. Lokalizacja: Kino KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 22, 63-400 Ostrów Wielkopolski. II. Zakres dostawy: Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego sprzętu, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony (w ilości wskazanej przez zamawiającego) do kina KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim, mającego siedzibę przy al. Powstańców Wielkopolskich 22. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonaną dostawę na minimum okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca przystępujący do przetargu ma obowiązek zapoznać się z miejscem lokalizacji sprzętu. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1. Kinowy projektor cyfrowy, zgodny ze specyfikacją DCI w technologii DLP - 1 szt., 2. Odpowiedni serwer kinowy w standardzie DCI - 1 szt., 3. Zestaw do projekcji 3D - 1 szt., 4. Odpowiedni obiektyw do projektora cyfrowego umożliwiający projekcje w standardzie DCI w kinie KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim - 1 szt., 5. Lampa (kolba) ksenonowa o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w kinie KOMEDA w Ostrowie Wielkopolskim - 1 szt., 6. Dedykowany komputer lub panel sterujący projektora - 1 szt., 7. Procesor wizyjny ( skaler ) do obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł - 1 szt. 8. Dostawa instalacji, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego, 9. Szkolenie kinooperatorów dla 5 osób, 10. Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy - 1 szt., 11. Okulary polaryzacyjne do projekcji 3D - 400 szt., 12. Ekran kinowy - 1 szt., 13. Oblędowanie ekranu z pluszu czarnego, 14. Zestaw wzmacniaczy kinowych - 6 szt., 15. Stabilizator napięcia - 1 szt., 16. Zabezpieczenie UPS. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i sprzętu, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ . Przedmiot zamówienie obejmuje również: - Montaż i uruchomienie u zamawiającego oraz uczestnictwo podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego. - Przeszkolenie w zakresie obsługi projektora cyfrowego 5 pracowników obsługi Zamawiającego w terminie do 3 dni od montażu projektora. - Podpięcie rury wentylacyjnej do istniejącego przewodu wentylacyjnego. - Urządzenia i zestawy mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji do przedstawionych w załączniku Nr 6 do SIWZ. III. Uwarunkowania dotyczące realizacji zamówienia: Dostawa i montaż nowych urządzeń na miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Zamawiającego, realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. V. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, zastosowania aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. VI. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-ostrow.pl/node/692
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach