Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4198101 , fax. 32 4198101
- Data zamieszczenia: 2012-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Szkolna 5 5
47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie
tel. 32 4198101, fax. 32 4198101
REGON: 00347507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.pietrowicewielkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kierowca- operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych oraz egzamin dla 5 uczestników w łącznej ilości 67 godzin, w tym 49 godzin zajęć teoretycznych oraz 18 godzin zajęć praktycznych (w tym min. 15 godzin indywidualnej praktycznej nauki jazdy wózkiem) 2)Szkolenie musi odbyć się w dniach od 26.11.2012r. do 14.12.2012r. 3)Za godzinę dydaktyczną uznaje się godzinę lekcyjną trwającą 45 min, za godzinę praktyczną uznaje się godzinę zegarową 4)Szkolenie powinno obywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 8.00- 15.00. 5)Uczestnikom szkolenia przysługują w czasie szkolenia: 15 min. przerwa kawowa po 2 godzinie dydaktycznej (od godz. 9.30 do 9.45), oraz 30 min. przerwa obiadowa po 6 godzinie dydaktycznej (od godz. 12.45 do 13.15), nie wliczane do czasu trwania szkolenia, 6)Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przed komisją egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego oraz wydaniem zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT uprawniających do obsługi wózka widłowego z uprawnieniami bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych wraz z CERTYFIKATEM UDT ważnym w krajach UE. 2.Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem uczestnikom, którzy ukończyli szkolenia zaświadczenia zgodnie z przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz.216). 3.Wykonawca musi zapewnić: 1)lokal wyposażony w stoliki, krzesła (w ilości odpowiadającej ilości uczestników szkolenia), sanitariaty oraz wyposażony w profesjonalny sprzęt i stanowiska umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, 2)lokal o którym mowa wyżej musi znajdować się na terenie miasta Raciborza 3)kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych szkoleń, 4)materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 5)odpowiednie warunki BHP podczas szkolenia, 6)pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków, 7) 8)catering dla uczestników szkolenia: a)w przerwie kawowej: kawę, herbatę, wodę miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os)., mleczko-śmietankę do kawy, cukier, oraz na przemiennie: owoc, jogurt, batonik (1 szt-os), ciasta kruche koktajlowe (4szt-os) b) w przerwie obiadowej gorący posiłek (drugie danie w skład którego wchodzą ziemniaki lub ryż lub kasza; porcja mięsa lub ryby; surówka) każdego dnia inny zestaw podawany w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku + woda miner. niegaz. w dzbankach (0,33l/os) 4.Wykonawca jest zobowiązany- przeprowadzić zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 1)oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, a)opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy program szkolenia na kursach kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym wg. programu Departamentu Polityki Przemysłowej Ministra Gospodarki (PP-13-TT-VI-29-W-99) z określeniem czasu jego trwania, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z 2007r. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: b)nazwę i zakres szkolenia, c)czas trwania i sposób organizacji szkolenia (z odznaczeniem informacji dotyczących d)ogólnej liczby godzin zajęć teoretycznych, praktycznych oraz zarezerwowanych na e)egzamin końcowy), f)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, g)cele szkolenia, h)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z i)uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, j)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, k)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, l)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 2)przed rozpoczęciem szkolenia zapewnić uczestnikom badania psychologiczne, lekarskie i zaświadczenia potwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania zawodu operatora wózka widłowego, 3)opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 4)dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika) oraz materiały ćwiczeniowe niezbędne do realizacji szkolenia, 5)zapewnić uczestnikom na własność środki ochrony osobistej: ubrania robocze (spodnie, bluza), 6)przeprowadzić egzamin państwowy na zakończenie szkolenia, 7)ubezpieczyć uczestników na cały czas trwania szkolenia (od dnia rozpoczęcia szkolenia) od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy). Kserokopię polisy należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy, to najpóźniej w dniu rozpoczęcia. W przypadku zmiany osób uczestniczących w Projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt. 8)przed rozpoczęciem szkolenia zamieścić ogłoszenie o szkoleniu i nazwę instytucji szkolącej na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl, a wydruk ze strony internetowej dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia, 9)niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w nich, 10)wydać zaświadczenie i certyfikat o ukończeniu szkolenia (Zamawiającemu) potwierdzającego zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 11)przeprowadzić na zakończenie zajęć badania ankietowe uczestników dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonego szkolenia. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 12)przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 13)prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia, (dokumentacja powinna obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a)lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika)- uzupełniania na bieżąco, b)lista potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c)dziennik zawierający wymiar godzin, tematy szkolenia- uzupełniany na bieżąco, d)rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia- sporządzony po zakończonym szkoleniu, e)ankiety z przeprowadzonych badań- sporządzone podczas ostatnich zajęć z uczestniczkami szkolenia, f)analizę z przeprowadzonych badań sporządzoną po zakończeniu szkolenia, g)lista osób - odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika) - uzupełniania na bieżąco, h)zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia min. 10 zdjęć ze szkoleń teoretycznych i praktycznych dokumentujących szkolenie, które należy dostarczyć na płycie CD-DVD w momencie ukończenia szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym). 14)do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający o tym Wykonawcę przed jego upływem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.pietrowicewielkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (II) oraz Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów (moduł I oraz moduł II) dla uczestników-uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 FA.2812.6.2016
Dodano: 2016-06-30 - Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na część: A, B. Numer sprawy: FA.2812.4.2016
Dodano: 2016-05-30 - Szkolenie dla uczestników Projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - spawanie MIG, MAG
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.
Dodano: 2016-04-20 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/RPOWSL/I/2016
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-14 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-04-13 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/POWER/II/2016
Dodano: 2016-04-06