Przetargi.pl
Kaszubskie Centrum Medyczne - rozbudowa i przebudowa Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sierakowicach

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Lęborska 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6816120 , fax. 058 6816601
  • Data zamieszczenia: 2010-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30 30
    83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 058 6816120, fax. 058 6816601
    REGON: 19167497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kaszubskie Centrum Medyczne - rozbudowa i przebudowa Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sierakowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia zadania inwestycyjnego pn. Kaszubskie Centrum Medyczne - rozbudowa i przebudowa Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sierakowicach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, jest rozbudowa i przebudowa istniejącego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sierakowicach. Aby zapewnić ciągłość funkcjonowania Zakładu przewiduje się podział inwestycji na II etapy: W I etapie zostanie dobudowany nowy budynek główny z łącznikiem. Po przeniesieniu usług medycznych do nowej części w II etapie zostanie zmodernizowany budynek istniejący wraz z dobudową klatki schodowej. Projekt przewiduje również zmianę zagospodarowania terenu, która zapewni dodatkowe miejsca parkingowe w ilości 34 miejsc postojowych łącznie oraz drogę pożarową. Podział inwestycji na II etapy : I ETAP - rozbudowa: nowy budynek, trzy pełne kondygnacje z poddaszem w części zasadniczej i nieznacznym podpiwniczeniem, II ETAP - przebudowa : modernizacja istniejącego budynku, dwie pełne kondygnacje naziemne z poddaszem użytkowym i podpiwniczeniem oraz dobudowa nowej klatki schodowej K4. 2. Przedmiotowa inwestycja polega na: - budowie nowego dwupiętrowego budynku głównego, z poddaszem, połączonego łącznikiem z budynkiem istniejącym - pow. rozbudowy 2501,50 m?, - przeniesieniu usług medycznych do nowo wybudowanego budynku, - przebudowie istniejącego budynku ośrodka zdrowia obejmująca adaptacje pomieszczeń na potrzeby nowego układu funkcjonalnego bez zmiany kubatury i podstawowego układu konstrukcyjnego - pow. przebudowy 956,80 m?, - zmodyfikowanie istniejącego układu komunikacyjnego: nowy dojazd od projektowanej ul. Abrahama; połączenie nowego wjazdu z istniejącym skorygowanym układem; parking przy granicy z sąsiednia działka nr 472/50 w formie wiaty z 18 miejscami postojowymi, w tym 2 dla niepełnosprawnych; 4 miejsca postojowe dla niepełnosprawnych przed istniejącym budynkiem w miejscu likwidowanych schodów i pochylni; chodniki okalające całość zabudowy z pieszo-jezdnym podjazdem pod wejście główne, - nieznaczna niwelacje w rejonie drogi i parkingu z tyłu projektowanej rozbudowy, - montaż instalacji: wody zimnej, przeciwpożarowej, ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, kotłowni olejowej (rozbudowa), ciepła technologicznego, instalacji grzewczej, instalacji teletechnicznych, - ukształtowanie terenu i zieleni, - realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj branży teletechnicznej na podstawie projektu funkcjonalno-użytkowego branży (UWAGA: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przygotowanym kosztorysie ofertowym wyodrębnił koszt opracowania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w przedmiotowym zakresie). 3. Podstawowe dane liczbowe: Powierzchnia obiektu budowlanego: Powierzchnia użytkowa [ m? ] ROZBUDOWA PRZEBUDOWA RAZEM piwnica 98,6 257,0 355,6 parter 762,9 261,0 1023,9 I piętro 781,5 251,3 1032,8 II piętro 752,2 186,7 938,9 poddasze 152,3 - 152,3 RAZEM 2 547,5 956,0 3 503,5 Powierzchnia zabudowy [ m? ] ROZBUDOWA PRZEBUDOWA RAZEM Budynek główny 731,1 - - łącznik 125,1 - - klatka schodowa K4 31,6 - - RAZEM 887,8 327,2 1 215,0 Kubatura [ m?] ROZBUDOWA PRZEBUDOWA RAZEM Budynek główny 9 276,0 - - łącznik 1 612,0 - - klatka schodowa K4 310,0 - - RAZEM 11 198,0 3935,0 15 133,0 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i wzorze Umowy na okres minimum 48 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia - przed ich zastosowaniem. Jeżeli opisanie materiałów lub urządzeń za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia miało miejsce należy je traktować jako przykładowe rozwiązanie, na którym opierał się projektant dokumentacji technicznej. UWAGA: Ze względu na specyfikę działalności prowadzonej w budynku będącym przedmiotem niniejszego zadania inwestycyjnego (budynek użyteczności publicznej - publiczny zakład opieki zdrowotnej). Zamawiający wymaga aby Wykonawca udostępnił wybudowany obiekt (po ukończeniu etapu I inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu) celem umożliwienia przeniesienia niezbędnej aparatury medycznej, sprzętu biurowego oraz kontynuowania realizowanych usług. Okres niezbędny na przeniesienie obejmować będzie 30 dni kalendarzowych. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że nie przewiduje dokonywania płatności za wykonane roboty w roku 2010. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania płatności za wykonane roboty w roku 2011 do kwoty obejmującej 50 % wartości oferty Wykonawcy. Pozostała część płatności regulowana wówczas będzie w roku 2012.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 400 000,00 pln (czterysta tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.big.sierakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach