PGL LP Nadleśnictwo Bielsko ogłasza przetarg
- Adres: 43-382 Bielsko-Biała, ul. Kopytko 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8183169 , fax. 033 8183169
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko
ul. Kopytko 13 13
43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 8183169, fax. 033 8183169
REGON: 07100192600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/bielsko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kasety styropianowe szkółkarskie wraz z podporami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kod CPV 19521000-4 (Produkty z polistyrenu). Kasety styropianowe szkółkarskie wraz z podporami. Kasety V-300 - 12 500 szt., kasety V-200 - 7 500 szt., podpory - 5 000 szt. Miejsce dostawy : Gospodarstwo Nasienno-Szkółkarskie Zapora - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy : 1). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawcy musza spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do których zalicza się miedzy innymi : 1). udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia 36 miesięcy, 2). warunki płatności : 30 dni od daty złożenia faktury wraz dokumentami rozliczeniowymi. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na pod-stawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1). Złożenie oferty wg formularza wzoru druków stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2). Parafowany wzór projektu przyszłej umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3). Oświadczenie Wykonawcy mogącego ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 pkt. 1 cytowanej ustawy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4). Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ / www.katowice.lasy.gov.pl/bielsko
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną