Przetargi.pl
Karosacja średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu typu Star 266 dla OSP w Rożniatach.

Ochotnica Straż Pożarna w Rożniatach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-340 Padew Narodowa, Rożniaty 17A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 811 92 19
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnica Straż Pożarna w Rożniatach
    Rożniaty 17A 17A
    39-340 Padew Narodowa, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 811 92 19
    REGON: 83042745700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Karosacja średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu typu Star 266 dla OSP w Rożniatach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu typu Star 266. Szczegółowe parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określ one w załączniku Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 5.1. na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych w pkt. 6 SIWZ oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 5.1. to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy zajdą przesłanki zawarte w art. 89 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5. Wykaz wykonanych zleceń (min. pięć) do jednostek ochrony przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 120 000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6. Ubezpieczenie OC z tytułu wykonywanej działalności w zakresie świadczonych usług na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł . 7. Wykonawca powinien posiadać pozytywne opinie na średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Star 266 z przeznaczeniem dla OSP wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie zawierające: a)pozytywną opinię na układ wodno-pianowy b)pozytywną opinię na nadwozie pożarnicze. Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypisaną przez Wykonawcę specyfikację wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drewbik.pl/przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach