Przetargi.pl
Kapitalny remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Sosnowcu

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-215 Sosnowiec, ul. Jasieńskiego 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 263 43 01 , fax. 0-32 263 43 01
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12
    ul. Jasieńskiego 2a 2a
    41-215 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 0-32 263 43 01, fax. 0-32 263 43 01
    REGON: 27787193500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso12sc.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kapitalny remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane i instalacyjne w zakresie remontu sanitariatów.Powierzchnia użytkowa 95,39 m2. Budynek Gimnazjum:parter - powierzchnia użytkowa sanitariatów 18,18m2,piętro- powierzchnia użytkowa sanitariatów 17,97m2 Budynek Szkoły Podstawowej- I piętro- powierzchnia użytkowa sanitariatów 29,54 m2, II piętro- powierzchnia użytkowa sanitariatów 29,70m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami specyfikacji, dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22,ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. PZP,każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę po rygorem wykluczenia z postępowania,wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane. Badanie i ocena ofert - nastąpi z zachowaniem przepisów art.87,art.89,art.90 i art.91 PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzajacy uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem otwarcia ofert. 2.Aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek- nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami,podatkami lub jeśli Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub kopia)- nie wcześniej niż 3 miesiace przed teminem otwarcia ofert. 4.Wykaz osób - pracowników , którzy bedą realizować zamówienie z podaniem ich kwalifikacji zgodnych z przedmiotem zamówienia. 5.Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat. 6. Oświadczenie z art.22,ust.1Ustawy PZP. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Skazanych o niekaralności - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 8.Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% neny ofertowej brutto określonych w art.148,ust.1 Ustawy PZP. 9.Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej. 10.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji. 11.Dokument ubezpieczenia Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach