Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 ogłasza przetarg
- Adres: 41-215 Sosnowiec, ul. Jasieńskiego 2a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 263 43 01 , fax. 0-32 263 43 01
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12
ul. Jasieńskiego 2a 2a
41-215 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 0-32 263 43 01, fax. 0-32 263 43 01
REGON: 27787193500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso12sc.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kapitalny remont sanitariatów w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane i instalacyjne w zakresie remontu sanitariatów.Powierzchnia użytkowa 95,39 m2. Budynek Gimnazjum:parter - powierzchnia użytkowa sanitariatów 18,18m2,piętro- powierzchnia użytkowa sanitariatów 17,97m2 Budynek Szkoły Podstawowej- I piętro- powierzchnia użytkowa sanitariatów 29,54 m2, II piętro- powierzchnia użytkowa sanitariatów 29,70m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami specyfikacji, dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22,ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. PZP,każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę po rygorem wykluczenia z postępowania,wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane. Badanie i ocena ofert - nastąpi z zachowaniem przepisów art.87,art.89,art.90 i art.91 PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzajacy uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem otwarcia ofert. 2.Aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek- nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami,podatkami lub jeśli Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub kopia)- nie wcześniej niż 3 miesiace przed teminem otwarcia ofert. 4.Wykaz osób - pracowników , którzy bedą realizować zamówienie z podaniem ich kwalifikacji zgodnych z przedmiotem zamówienia. 5.Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat. 6. Oświadczenie z art.22,ust.1Ustawy PZP. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Skazanych o niekaralności - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 8.Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% neny ofertowej brutto określonych w art.148,ust.1 Ustawy PZP. 9.Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej. 10.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji. 11.Dokument ubezpieczenia Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 5 do obowiązujących przepisów pożarowych w ramach zadania Prace remontowe w obiektach oświatowych SP-2, SP-5, SP-17, SP-23, SP-25, ZS-4.
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku na potrzeby przedszkola w Dankowicach
Dodano: 2016-07-04 - Adaptacja poddasza SP Dzięgielów
Dodano: 2016-06-10 - Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 17 do obowiązujących przepisów pożarowych w ramach zadania Prace remontowe w obiektach oświatowych SP-2, SP-5, SP-17, SP-23, SP-25, ZS-4.
Dodano: 2016-06-07 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach
Dodano: 2016-05-04 - ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RĘDZINACH ul. SZKOLNA 7.
Dodano: 2016-05-04 - Remont sali gimnastycznej z wymianą konstrukcji podłogi i parkietu, oraz przebudową części korytarza na pomieszczenia dydaktyczne w ramach zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa budynku SP Pielgrzymowice
Dodano: 2016-04-20 - Szkoła Podstawowa nr 27 - remont pomieszczeń pod potrzeby przedszkola
Dodano: 2016-04-14 - Termomodernizacja ścian fundamentowych Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych - część segmentu H i I
Dodano: 2015-10-15