Przetargi.pl
Kanalizacja sanitarna w systemie podciśnieniowym-budowa systemu monitoringu

Zakład Komunalny w Halinowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7604015 , fax. 022 7836905
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Halinowie
    ul. 3-go Maja 8 8
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7604015, fax. 022 7836905
    REGON: 01037813300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kanalizacja sanitarna w systemie podciśnieniowym-budowa systemu monitoringu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa (dostarczenie i uruchomienie) systemu monitoringu kanalizacji podciśnieniowej w gminie Halinów opartego na cyfrowej transmisji danych. 2. Monitoring kanalizacji podciśnieniowej ma składać się z trzech zasadniczych systemów: 2.1 system monitorowania działania urządzeń technologicznych stanowiących wyposażenie przepompowni próżniowo-tłocznej, 2.2 system monitorowania działania urządzeń technologicznych na sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącego kabla (65 zaworów podciśnieniowych), 2.3 system monitorowania działania urządzeń technologicznych na sieci kanalizacyjnej poprzez system GPRS ( 3 zawory podciśnieniowe). 3. Monitoring ma zapewnić nadzór nad pracą w/w urządzeń, analizę parametrów mierników i sond oraz przedstawienie przedmiotowych danych w formie graficznej na komputerze. 4. Należy zainstalować oprogramowanie, które umożliwi bieżący podgląd pracy, również za pośrednictwem Internetu, przesyłanie informacji o awariach za pomocą komunikatu SMS oraz wykonywanie raportów i archiwizację danych. 5. System monitoringu przepompowni musi analizować, co najmniej, sygnały: 5.1 Zaniku napięcia, 5.2 Niskiego podciśnienia, 5.3 Awarii pomp próżniowych, 5.4 Pracy pomp próżniowych, 5.5 Awarii pomp tłocznych, 5.6 Pracy pomp tłocznych, 5.7 Poziomu ścieków w zbiorniku. 6. W celu realizacji monitoringu przepompowni należy dostarczyć i uruchomić: 6.1 Szafę monitoringu wraz z wyposażeniem technologicznym oraz możliwością przesyłu informacji za pomocą komunikatu SMS, 6.2 Komputer panelowy z oprogramowaniem narzędziowym i wizualizacyjnym, 6.3 Okablowanie w budynku przepompowni, 7. System monitoringu 65 studni zaworowych musi analizować, co najmniej, sygnały: 7.1 Napięcia zasilania, 7.2 Wartości podciśnienia(w trzech wybranych studzienkach), 7.3 Pomiaru stanu zalania studzienki, 7.4 Stanu zaworu, 7.5Liczby i czasu otwarć zaworu. 8. W celu realizacji monitoringu studni zaworowych należy dostarczyć i uruchomić: 8.1 65 czujników stanu otwierania zaworu ze skrzyneczkami przyłączeniowymi IP67, 8.2 Wyposażenie technologiczne w szafie monitoringu w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa), 8.3 Oprogramowanie komputera w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa), 9. System monitoringu 3 studni zaworowych musi analizować, co najmniej, sygnały: 9.1 Wartość podciśnienia 10. W celu realizacji monitoringu studni zaworowych należy dostarczyć i uruchomić: 10.1 3 czujniki pomiaru minimalnego ciśnienia ze skrzyneczkami przyłączeniowymi IP67, 10.2 3 zestawy nadawcze GPRS, 10.3 Zestaw odbiorczy GPRS w przepompowni próżniowo-tłocznej, 10.4 Wyposażenie technologiczne w szafie monitoringu w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa), 10.5 Oprogramowanie komputera w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa), 11. Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały, a przede wszystkim czujniki, muszą być fabrycznie nowe, szczelne i odporne na niekorzystne oddziaływanie ścieków. 12. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia są informacje i dokumenty przekazane przez Zamawiającego oraz wizja lokalna przeprowadzona na obiekcie, której koszty nie obciążają Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj. wykonali podobne usługi w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu; 3) Posiadają niezbędne uprawnienia w zakresie wymaganego zakresu usług oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych usług zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch usług z należytą starannością (np. referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót); b) kserokopię niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wg wymaganych branż.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach