Przetargi.pl
KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kampanii reklamowej realizowanej na: portalach internetowych oraz nośnikach wielkoformatowych typu citylight promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przygotowanie i realizacja reklam internetowych oraz listów reklamowych o charakterze geotargetowym w ramach co najmniej dwóch różnych informacyjnych portali internetowych o zasięgu obejmującym co najmniej obszar województwa śląskiego i posiadającym pod jedną domeną zarówno portal informacyjny, jak i bezpłatne konta użytkowników poczty elektronicznej. Przesyłane informacje będą dotyczyć działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.2 Przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu citylight, promującej działania wdrażane przez WUP w Katowicach w ramach PO KL. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Kampania na portalach interenetowych 2.1.1 Nośniki elektroniczne - typu billboard (doublebillboard) oraz boks śródtekstowy Formaty ekspozycji: a) Billboard (doublebillboard ) o wymiarach przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portali (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. b) Boks śródtekstowy o wymiarach przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portali (ograniczone w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia. Publikacja nośników na portalu internetowym, który jest objęty audytem site-centric i według Rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego w lutym 2012 r. posiada min. 11 000 000 użytkowników (real users) oraz charakteryzuje się zasięgiem wśród internautów na poziomie min. 55% (na podstawie badania Megapanel PBI/ Gemius przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firmę badawczą Gemius SA: http://www.pbi.org.pl/index.php/ida/2/?aktualnoscID=188&p=1 Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP) Minimalna liczba odsłon w ramach całej kampanii - łącznie nie mniej niż 800 000 na dwóch różnych informacyjnych portalach internetowych (nie mniej niż 400 000 odsłon na każdym portalu), 200 000 odsłon billboardu na każdym portalu oraz 200 000 odsłon boksu śródtekstowego na każdym portalu. Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odłson na portalu, jednak nie dłużej niż cztery tygodnie. Cztery różne tematy w proporcjonalnej liczbie odsłon na każdym portalu, podział czasowy do akceptacji Zamawiającego. Projekt graficzny i wykonanie czterech eksponowanych nośników uwzględniony w cenie usługi (cztery wzory dla billboardu, cztery wzory dla boksu śródtekstowego). Wykonawca dostarczy do każdego z czterech billboardów i boksów śródtekstowych po cztery różne projekty graficzne, z których Zamawiający wybiera po jednym. Projekt graficzny każdego z billboardów i boksów śródtekstowych musi zawierać co najmniej 1 zdjęcie tematycznie związane z rynkiem pracy lub edukacją (do akceptacji na etapie projektowania z Zamawiającym). Wykonawca uwzględnia w koszcie usługi możliwość przeprowadzenia profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane podczas projektu graficznego billboardów oraz boksów śródtekstowych. Sesja zostanie przeprowadzona na terenie województwa śląskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych billboardów i boksów śródtekstowych w proporcjonalnej liczbie odsłon w ramach każdego tematu. Wszystkie wzory billboardów i boksów śródtekstowych przed ekspozycją przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 4 dni roboczych od otrzymania materiałów od Wykonawcy. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Oferent zamierza przeprowadzić kampanię oraz informację obejmującą propozycje lokalizacji w ramach przedmiotowych portali, w których umieszczone będą billboardy i boksy śródtekstowe (położenia w ramach poszczególnych proponowanych zakładek portalu). 2.1.2 Nośnik elektroniczny - List reklamowy Wielkość listu minimum 40 kb. Nośnik wykonany w technologii html (projekt i wykonanie listu uwzględnione w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego). List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tego samego portalu internetowego, na którym zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta). List reklamowy w ramach jednego tematu może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego. Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Minimalna liczba listów w ramach całej kampanii - 200 tysięcy (różne skrzynki mailowe podczas jednorazowej wysyłki każdego z czterech listów - po co najmniej 100 tysięcy listów w ramach każdego portalu). Pojedynczy list wysyłany do przynajmniej 50 tysięcy odbiorców z terenu województwa śląskiego, w ramach każdego tematu. Odbiorcy (konta e-mail) nie mogą się powtarzać w ramach każdego tematu. Projekt graficzny eksponowanych listów pokrewny z billboardami oraz boksami śródtekstowymi wskazanymi w punkcie 2.1.1. Wykonawca zapewnia wysyłkę 4 różnych listów w proporcjonalnej liczbie (zbliżone czasowo w obydwu portalach). Wszystkie projekty graficzne listów przed wysyłką przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 4 dni roboczych od otrzymania materiałów. 2.1.3 Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: Wykonanie projektu graficznego, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów źródłowych (w tym pozyskania zdjęć i grafik) wskazanych przez Zamawiającego muszą być uwzględnione w cenie usługi - Projekty graficzne przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Kampania na portalach zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych (w ramach danego portalu) Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalany zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na minimum 7 dni kalendarzowych przed emisją / wysyłką. Kampania zsynchronizowana z ekspozycją na citylightach, o których mowa w punkcie 2.2. Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o ilościach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę na portalach podczas trwania kampanii oraz wysłanych listach reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego na danym portalu. Statystyki przedstawione odrębnie dla każdego z dwóch portali internetowych. Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią. 2.2 Nośnik wielkoformatowy typu citylight Nośnik o formacie ekspozycji zbliżonym do 120 cm x 180 cm +/- 7%. Nośnik podświetlany, zlokalizowany w ścisłych centrach największych miast województwa śląskiego, w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, itp.), również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych, nośnik wolnostojący lub naścienny. Minimalna liczba nośników - 200. Wykonawca zapewnia ekspozycję 4 różnych wzorów plakatów po 50 sztuk z każdego wzoru. Liczba nośników - 200, w tym co najmniej: - jeden w 10 spośród 19 miast na prawach powiatu (tj. Katowice, Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), - jeden w 9 spośród 17 miast stolic powiatów ziemskich (tj. powiat będziński - Będzin, powiat bielski- Bielsko-Biała, powiat bieruńsko-lędziński- Bieruń, powiat cieszyński-Cieszyn, powiat częstochowski-Częstochowa, powiat gliwicki-Gliwice, powiat kłobucki- Kłobuck, powiat lubliniecki-Lubliniec, powiat mikołowski-Mikołów, powiat myszkowski-Myszków, powiat pszczyński-Pszczyna, powiat raciborski-Racibórz, powiat rybnicki-Rybnik, powiat tarnogórski - Tarnowskie Góry, powiat wodzisławski-Wodzisław Śląski, powiat zawierciański-Zawiercie, powiat żywiecki-Żywiec). W przypadku, gdy Wykonawca będzie chciał eksponować citylighty w miastach będących jednocześnie powiatem grodzkim oraz pełniących funkcję stolicy powiatu ziemskiego, należy zapewnić w nich ekspozycję co najmniej dwóch citylightów. Minimalny czas nieprzerwanej ekspozycji - dwa tygodnie (czasowo zsynchronizowana z kampanią internetową). Projekt graficzny pokrewny z określonym dla kampanii internetowej (punkt 2.1) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również przed publiczną ekspozycją citylightów wersję wydrukowanych plakatów o rozmiarze 84 x 59 cm (do tzw. potykaczy) w ilości 4 sztuk (po jednym z każdego rodzaju). Termin ekspozycji citylightów zsynchronizowany z kampanią internetową (punkt 2.1). Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: a) papierowej wersji podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citilightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji, b) zapisanych na płycie DVD/CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów wykonanych w takim miejscu aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja w terenie każdego z citylightów (zgodnie z zestawieniem wskazanym w punkcie a). Uwagi ogólne do części 2.1 oraz 2.2: Wszystkie formy graficzne oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji co najmniej 4 projekty przypadające na każdą publikowaną formę graficzną, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzory zaprojektowanych form graficznych do akceptacji w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi we wszystkich materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Część II Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, która jest częścią projektu W poszukiwaniu pracy-alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki I. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia: I etap (edycja wiosenna) - maj/czerwiec 2012 r. II etap (edycja jesienna), wrzesień/październik 2012r. II. Informacja o genezie projektu w ramach którego realizowana jest kampania internetowa 2.1 Wstęp: Pomimo zmian w prawie, wprowadzania nowych instrumentów wsparcia dla pracodawców zatrudniających niepełnosprawnych, potencjał pracowniczy osób z niepełnosprawnością wykorzystywany jest w minimalnym stopniu. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (ON) w województwie śląskim wynosi 23 proc. co oznacza że na 100 ON tylko 23 pracują; dla porównania wśród ogółu mieszkańców regionu wskaźnik wynosi 58 proc. Jedną z poważniejszych przyczyn tego stanu rzeczy są: niska wiedza na temat korzyści płynących z zatrudniania ON oraz negatywne stereotypy. Wśród wielu pracodawców pokutuje przeświadczenie, że ON jest mniej efektywna i dyspozycyjna, a dodatkowo problemy z przystosowaniem miejsca pracy są często powodem odmowy zatrudnienia, nawet jeśli kwalifikacje kandydata nie budzą żadnych zastrzeżeń. Należy również zaznaczyć, zdecydowana część ON pracuje na tzw. chronionym rynku pracy. W praktyce tylko około 20% korzystających z dofinansowań ON podejmuje pracę na otwartym rynku pracy, choć powinien być on docelowym miejscem zatrudnienia dla większości z nich. Droga do zatrudnienia na otwartym rynku jest więc w przypadku ON długa i nieefektywna, rzadko prowadzi do osiągnięcia planowanego i pożądanego rezultatu. Praktycznie nie stosuje się wobec ON alternatywnych form zatrudnienia jak np.: telepraca, zatrudnienie wspierane z udziałem asystenta osoby niepełnosprawnej, czy zatrudnienie za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej. Negatywne nastawienie, brak wiary i niewiedza samych osób niepełnosprawnych do poszukiwania pracy również wpływają na niski poziom zatrudnienia tej grupy na rynku pracy. WUP w Katowicach chce to zmienić poprzez szeroko zakrojoną kampanię informacyjno-promocyjną w województwie śląskim, w oparciu między innymi o Internet. 3.2 Cele strategiczne kampanii internetowej: - wzrost świadomości oraz wiedzy na temat korzyści związanych z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych wśród śląskich pracodawców oraz osób z niepełnosprawnością - zaintrygowanie odbiorcy projektem i portalem internetowym który został stworzony na potrzeby projektu www.sprawni-niepelnosprawni.pl (zawierającym m.in. takie elementy jak giełda pracy, forum, baza wiedzy dotycząca problematyki niepełnosprawności) - promocja alternatywnych form zatrudnienia - budowa wizerunku pracujących osób niepełnosprawnych jako wartościowych pracowników i pełnoprawnych członków społeczeństwa, a pracodawców zatrudniających tą grupę - jako przedsiębiorców o wysokiej odpowiedzialności społecznej; - zachęcenie osób niepełnosprawnych do podjęcia wyzwań na otwartym rynku pracy. 3.3 Grupy docelowe kampanii: - osoby niepełnosprawne pomiędzy 18 a 65 rokiem życia będące mieszkańcami województwa śląskiego - przedsiębiorcy z województwa śląskiego IV. Sposób realizacji kampanii: 4.1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: opracowanie produktów kampanii w oparciu o cele strategiczne kampanii/ jej grupy docelowe i wyznaczone kanały internetowe świadczenie usług promocyjnych w oparciu o wyznaczone kanały internetowe dostarczenie raportu końcowego Kampania internetowa musi kłaść nacisk na wykorzystanie dwóch form marketingu internetowego, mówiąc w przystępny sposób o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 4.2 Kanały/narzędzia do wykorzystania w kampanii: animowany nośnik elektroniczny typu double billboard wykonany w technologii flash, zlokalizowany na stronie głównej i w witrynach Informacje i publicystyka i/lub Biznes, Finanse, Prawo w ramach 2 ogólnopolskich serwisów informacyjnych (targetowanie na województwo śląskie), minimalna łączna liczba odsłon: 1,2 mln (capping 3), nośnik umiejscowiony każdorazowo na górze strony, kliknięcie na billboard musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na stronę projektu www.sprawni-niepelnosprawni.pl , Wykonawca zapewni równomierne rozłożenie odsłon nośników na 2 serwisach - po min. 600 tys. (+/- 10 proc.), z zachowaniem zasady, że w każdym serwisie w jednym etapie ukaże się po min. 300 tys. odsłon (+/-10proc.) nośnik elektroniczny typu list reklamowy; wielkość listu minimum 30 kB, wykonany w technologii html z elementami graficznymi, list w liczbie min. 100 tys. wysłany na skrzynki mailowe w ramach wybranych ogólnopolskich portali internetowych, na których zamieszczono billboard, kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na stronę www.sprawni-niepelnosprawni.pl, list reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego, list wysyłany do użytkowników zamieszkujących województwo śląskie w wieku od 18-65 roku życia na podstawie wpisów w formularzu rejestracyjnym przy zakładaniu skrzynki e-mailowej. V. Dodatkowe uwagi: 5.1. Kampania ma przebiegać na portalach/ serwisach internetowych, które zapewnią wysoki zasięg kampanii i zaangażowanie odbiorców. Minimalna liczba unikalnych użytkowników portali to 3,5 mln w kategorii Informacje i Publicystyka oraz 1,3 mln w kategorii Biznes, Finanse, Prawo (na podstawie badania Megapanel/ PBI Gemius - luty2012) 5.2. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informacje o portalach, na których Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię. 5.3. Materiały obowiązkowe do wykorzystania przez Wykonawcę: logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także adresem strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki VI. Po podpisaniu umowy, Wykonawca będzie musiał wziąć pod uwagę: 6.1. Konieczność przygotowania trzech projektów dla każdej z wymaganej formy reklamy, z których Zamawiający wybierze po jednym; 6.2 Konieczność przekazania informacji Zamawiającemu obejmującej propozycje lokalizacji umiejscowienia nośników typu billboard (położenia w ramach poszczególnych proponowanych zakładek portalu) oraz media planu kampanii; 6.3 Skierowanie do emisji/publikacji materiałów reklamowych zaakceptowanych przez Zamawiającego w formatach wymaganych przez media. Wykonawca będzie zobowiązany do nadzoru nad emisją/ publikacją materiałów reklamowych zgodnie z media planem zaakceptowanym przez Zamawiającego (Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich odstępstwach od media planu); 6.4 zrealizowanie kampanii zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego projektami i harmonogramem 6.5 przekazania Zamawiającemu autorskich praw majątkowych do wszystkich projektów przygotowanych w ramach kampanii. 7. Po zakończonej kampanii (w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia) Wykonawca będzie zobowiązany: 7.1 przekazać Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji; 7.2 dostarczyć raport podsumowujący kampanię z informacjami o liczbie wejść użytkowników z woj. śląskiego na reklamę odsłonową z rozbiciem na poszczególne portale, liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty email na danym portalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach