Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2014-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KAMPANIA REKLAMOWA NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu citylight oraz w środkach komunikacji publicznej, której celem jest promocja efektów działań dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego w aspekcie zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w perspektywie finansowej 2007-2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis części zamówienia: 2.1 REKLAMA NA NOŚNIKACH CITYLIGHT Nośnik wolnostojący lub naścienny (może być podświetlany) o formacie ekspozycji: 120 cm x 180 cm (+- 10% każdy wymiar), zlokalizowany w miastach województwa śląskiego - w ich najbardziej atrakcyjnych, najbardziej ruchliwych miejscach (np. pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych). Okres ekspozycji reklamy - nieprzerwanie: 1-15.12.2014 r. Liczba nośników: minimum 80 sztuk. Wykonawca zapewnia ekspozycję 2 wzorów plakatów - minimum po 40 sztuk plakatów z 1 wzoru. W przypadku wskazania w ofercie większej ilość nośników niż minimalnie wymagana, wówczas Wykonawca zapewnia ekspozycję w ilości wskazanej w ofercie. Plakaty zostaną podzielone po równo między ilość oferowanych nośników. W przypadku złożenia oferty z nieparzystą liczbą nośników, Zamawiający wskaże, który wzór plakatu będzie eksponowany w przeważającej części. Nośniki zlokalizowane będą w miastach województwa śląskiego, w tym minimum jeden nośnik w co najmniej ośmiu różnych miastach województwa. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: a) papierowej wersji podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citylightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji, b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów, wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja w terenie każdego z citylightów. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) podział nośników na poszczególne miasta województwa śląskiego, b) propozycje punktów, w których zlokalizowane będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). 2.2 REKLAMA W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ 2.2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji miejskiej Wydruk i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: W autobusach i-lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego; ostateczna lokalizacja przedstawiona zostanie Zamawiającemu do akceptacji. Plakaty eksponowane będą w minimum 200 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii, w przypadku złożenia w ofercie przez Wykonawcę większej ilości ekspozycji plakatów, Wykonawca zapewnia ekspozycję w ilości wskazanej w ofercie. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora), - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze (4+0) Liczba plakatów - łącznie minimum 200. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) przedstawione zostaną Zamawiającemu do akceptacji. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału wytypowanych zajezdni obsługujących poszczególne miasta. Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane będą w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywającą powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone zostaną w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy - nieprzerwanie: 1-15.12.2014 r. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia eksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z eksponowanych plakatów, wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi); c) pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; - liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty; - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale. Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: W cenie należy uwzględnić: najem nośników reklamy, wydruk plakatów, montaż plakatów i ich demontaż po zakończonej kampanii oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii, inne koszty związane z realizacją opisanego zamówienia. Kampania na citylightach oraz w środkach komunikacji publicznej będzie zsynchronizowana czasowo. Gotowe projekty graficzne plakatów do ekspozycji na citylightach oraz w środkach komunikacji publicznej zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż przedmiotowe projekty posłużą Wykonawcy jedynie w celu realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Dysponentem praw autorskich do projektów graficznych pozostaje Zamawiający. Zamawiający udostępni Wykonawcy projekty graficzne plakatów w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba nośników wielkoformatowych typu citylight
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09