Przetargi.pl
Kampania promocyjna zachęcająca do spożywania ryb i promująca produkty rybne w Gminie Cedry Wielkie pt. Omega 3 i Ty

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6836164 , fax. 058 6836166
  • Data zamieszczenia: 2011-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. Krasickiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6836164, fax. 058 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna zachęcająca do spożywania ryb i promująca produkty rybne w Gminie Cedry Wielkie pt. Omega 3 i Ty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja kampanii promocyjnej zachęcającej do spożywania ryb i promującej produkty rybne w Gminie Cedry Wielkie pod tyt. Omega 3 i Ty w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Kampania produktów rybnych skierowana jest do różnych grup wiekowych zarówno do dorosłych jak i dzieci oraz młodzieży szkolnej. Jej ogólnym celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do zwiększenia spożycia ryb i produktów rybnych, poszerzenie wiedzy na temat walorów odżywczych i zalet potraw rybnych. Realizacja kampanii składa się z II etapów: I etap działania informacyjno - promocyjne, II etap - organizacja imprezy plenerowej w dniu 8 września 2012 roku. W ramach I etapu do realizacji przewidziano następujące działania: 1.Napisanie książeczki edukacyjnej dla dzieci o tematyce rybnej. Książka ma na celu przekazanie informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat produktów rybołówstwa i akwakultury oraz uświadomienia dzieciom, że spożywanie ryb oraz produktów rybnych jest istotnym elementem w żywieniu człowieka. Książka ma na celu uświadomienie najmłodszym, że spożywanie ryb w sposób istotny przyczynia się do lepszego rozwoju człowieka oraz ukazanie walorów smakowych produktów rybnych. Książeczka o ma być napisana o wybitnie promocyjnym przekazie z elementami humoru i zabawy, aby dzieci po prostu nie zanudzić. Minimum 20 stron, format druku A5. Książeczki będą zawierały logotypy instytucji finansujących oraz informacje na temat zdrowotnych walorów produktów rybnych. Projekt książeczki musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. 2.Wykonanie ilustracji do książeczki dla dzieci - wykonanie kolorowych ilustracji do w-w książeczki - szata graficzna wykonana w sposób przyciągający młodego czytelnika, a tym samym, aby osiągnięto cel promocyjny. Ilustracje muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym. 3.Skład i druk książeczki dla dzieci - 480 sztuk, format A5, minimum 20 stron, okładka zszywana. Ostatni etap produkcji edukacyjnej książeczki o tematyce promującej wpływ ryb na zdrowie młodego pokolenia Polaków. 4.Program edukacyjny o tematyce rybnej pt. Twój kolega kwas Omega - Ze względu na specyficzną grupę obrotu rynkowego, jakim są dzieci i momentami nieprzystawalność konwencjonalnych działań zdaniem gminy Cedry Wielkie dodatkową i jakże pożądana formą konsumenckiej rybnej edukacji dzieci będzie właśnie program edukacyjny w formie piosenek, żartów i skeczy o rybach. Program opracowany na potrzeby kampanii promocyjnej ryb i produktów rybnych. Program Twój Kolega - Kwas Omega to program dla dzieci w którym głównym przesłaniem ma być promowanie zdrowego trybu życia poprzez konsumpcję ryb i przetworów rybnych. Treści o zaletach zdrowotnych konsumpcji ryb i przetworów rybnych powinny zostać zawarte w piosenkach zawierających słowa z tytułu projektu, a mianowicie Twój Kolega - Kwas Omega. W programie powinny wystąpić postacie związane z morzem np. Król Neptun - wielki miłośnik i znawca ryb w każdej postaci. Czynny udział w przedstawieniu powinny wziąć dzieci, które zostaną nagrodzone za swój wysiłek okolicznościowym dyplomem. Czas trwania programu minimum 90 minut. Konspekt programu edukacyjnego oraz termin jego realizacji musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. Sale, w których odbędą się pokazy programu edukacyjnego muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 5.Konkursy edukacyjne o tematyce rybnej w szkołach - Wykonawca ma za zadanie przeprowadzić 6 konkursów dla dzieci o tematyce rybnej. Konkursy w swoim założeniu nie mogą być za trudne, mają one uczyć bawiąc. Konkursy mają się odbyć podczas prezentacji programu edukacyjnego o tematyce rybnej. Nagrody na konkursy zapewni Zamawiający. Konspekt konkursów oraz termin ich realizacji musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. Sale, w których odbędą się konkursy muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 6.Degustacja produktów rybnych w szkołach przez 15 tygodni - Ma ona na celu zwiększenia efektu promocyjnego, Gmina Cedry Wielkie zaplanowała nie tylko sferę edukacji, ale także bezpośrednią promocje poprzez degustację ryb przez najmłodszych uczestników kampanii. Zaplanowano degustację przez 15 tygodni. Taki zabieg pozwoli przyzwyczaić zdaniem gminy Cedry Wielkie dzieci do systematycznego spożywania, zgodnie z Polską, tradycją w każdy piątek rybnego dania. Degustacja odbywać ma się w każdy piątek w 5 szkołach na terenie Gminy Cedry Wielkie. W każdy piątek należy zapewnić 480 porcji - posiłki z ryby. Posiłki powinny być urozmaicone, dania nie mogą się powtarzać przez okres minimum 5 tygodni. Szczegółowe menu należy ustalić z Zamawiającym. Godziny degustacji dań rybnych w poszczególnych placówkach oświatowych należy ustalić z Zamawiającym. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również oznakowanie pomieszczeń - sale, w których odbędą się degustacje muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 7.Dietetyk kampania w szkołach 2 x 45 min - specjalista dietetyk przeprowadzi w szkole lekcje przekonując najmłodszych do konsumowania ryb , które wpływają np. na pamięć, prace mózgu, na cały organizm młodego człowieka. Konspekt lekcji musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. Sale, w których odbędą się lekcje muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. W ramach II etapu do realizacji przewidziano następujące działania: Impreza promocyjna składa się z działań standardowych wymaganych przy organizacji imprez plenerowych jak również działań promocyjno - informacyjnych. Impreza trwać będzie co najmniej 8 godzin. W ramach II etapu wymagane jest: 1.Projekt plakatu - Zaprojektowanie plakatu promującego II etap kampanii bezpośredniej z wykorzystaniem hasła promującego Więcej RYB, WIĘCEJ ZDROWIA. Plakat oparty o nowoczesna grafikę z wyraźnym przesłaniem promocyjnym. Format B1, kolor, papier kredowy. Planuje się wykonanie plakatów w ilości sto sztuk, zostaną rozwieszone minimum tydzień przed imprezą na terenie całej Gminy Cedry Wielkie i w powiecie gdańskim. Plakaty będą zawierały hasło przewodnie, datę i miejsce imprezy, logotypy instytucji finansujących oraz informacje o planowanym przebiegu imprezy jak również krótkie informacje na temat zdrowotnych walorów produktów rybnych. Projekt plakatu musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. 2.Wydruk plakatu - promocja kampanii poprzez wydruk i rozwieszenie 100 plakatów formatu B1, druk w kolorze, papier minimum 120g-m2. Plakaty mają zostać rozklejane zarówno w samej gminie, jak i w powiecie gdańskim. 3.Projekt i opracowanie treści ulotki - ulotka o charakterze edukacyjnym, wskazująca na zdrowotne walory spożywania ryb. Ulotka ma zostać zaprojektowana w formie przesłania do rodziców: Rodzice kupujcie dzieciom ryby i jedzcie je razem z nimi! Ulotka musi zawierać krótkie informacje o projekcie wraz z logotypami instytucji finansujących. Projekt ulotki musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. 4.Wydruk ulotek - format A5, full kolor, papier 150g-m2, szt. 1500 5.Wykonanie reklamy TV - Reklama o wyraźnym przesłaniu. Zaproszenie na imprezę ma stanowić tylko uzupełnienie. Potencjalny widz ma zostać przekonany do spożywania ryb. Czas ekranowy 30 sekund - scenariusz, zdjęcia, montaż, lektor, muzyka, grafika komputerowa. Reklama musi zawierać krótkie informacje o projekcie wraz z logotypami instytucji finansujących. Projekt reklamy musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. Reklama o charakterze edukacyjnym, wskazująca na zdrowotne walory spożywania ryb 6.Emisja reklamy w TV - emisja reklamy w lokalnej telewizji 56 emisji, czas 30 sekund pojedynczej emisji. 7.Zapewnienie nagłośnienia - mikrofony minimum 4, obsługa minimum 3 osoby, moc nagłośnienia 2 x 10kw. 8.Zapewnienie oświetlenia sceny - światło konwencjonalne, głowice ruchome, stroboskopy, efekty LED. 9.Wynajęcie kabin WC - wynajem i obsługa standardowych kabin sanitarnych na czas trwania imprezy - szt. 8 o normalnym standardzie wyposażenia oraz 1 sztuka tzw. VIP z dostępem do bieżącej wody - łącznie 9 kabin. Kabiny mają być dostępne od godziny 13:00 w dniu 08.09.2012r. do godziny 3:00 w dniu 09.09.2012 roku. W cenę należy wliczyć również wywóz nieczystości. 1O.chrona imprezy - w celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas trwania imprezy. Ochrona składa się z trzech części: -ochrona przygotowanego terenu oraz sprzętu w nocy z dnia 07.09.2012 r. na 08.09.2012 r. 2 ochroniarzy x 15 rg. -ochrona w czasie imprezy promocyjnej 08.09.2012 r. 10 ochroniarzy - dostępność od godziny 18:00 w dniu 08.09.2012 roku do godziny 3:00 w dniu 09.09.2012 roku -ochrona terenu oraz sprzętu w nocy z 08.09.2012 r. na 09.09.2012 r. - 2 ochroniarzy do czasu wywiezienia całego sprzętu z terenu festynu. 11.Materiały związane z promocją ryb gadżety reklamowe - trudno wyobrazić sobie kampanię bez promocji bezpośredniej w postaci gadżetów reklamowych. Jest to sprawdzony zabieg marketingowy stosowany przez doświadczonych przedstawicieli Agencji Reklamy i PR. Oczywiście gadżety powinny mieć określony przekaz w postaci symboli programu PO Ryby i UE. Tego typu działanie opiera się na przesłaniu. Podarowany gadżet z symbolami zapamiętuje się bardzo mocno i na długo. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i najmłodszych. -kubki z nadrukiem - 200 szt., kolor biały, nadruk: pełen kolor dookoła kubka -koszulki - 100 szt., kolor biały, nadruk: jednostronny kolorowy -smycze - 300 szt., kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, nadruk jednostronny kolorowy, szerokość 15 mm, końcówka: karabińczyk -breloki z otwieraczem - 500 szt., materiał: metal, znakowanie: jednostronny grawer laserowy -długopisy metalowe - 500 szt., materiał: metal, znakowanie: jednostronny grawer laserowy -balony - 1000 szt., rozmiar 12, znakowanie: nadruk 1 kolor jednostronny, dodatki: uchwyty i patyczki -zestaw do malowania dla dzieci z nadrukiem - 400 szt., materiał: karton, drewno, znakowanie: nadruk 1 kolor 12.Talerzyki, sztućce, naczynia jednorazowe - zestaw 3000 szt. Zapewnienie jednorazowych naczyń uczestnikom imprezy do degustacji zupy rybnej. 13.Obsługa gastronomiczna oraz zakup produktów rybnych - w celu zapewnienia możliwości degustacji ryb i produktów rybnych uczestnikom imprezy. Na imprezę promocyjną Wykonawca musi zapewnić w godz. od do degustację potraw rybnych w postaci: -ryba po grecku - 600 porcji x 180 g -ryba w oleju - 700 porcji x 180g -sałatka rybna - 700 porcji x 180 g -ryba w galarecie - 500 porcji x 180 g -zupa rybna - 3000 porcji x 300 ml -ryba na ciepło - 500 porcji x 100 g -pieczywo (chleb) - 3000 kromek W cenę należy wliczyć przygotowanie potraw oraz wydanie potraw w czasie imprezy. Do wydania potraw z wyżej wymienionych podpunktów punktu należy zapewnić naczynia jednorazowe 3000 szt. Obsługa gastronomiczna wykona na scenie pokaz przyrządzania produktów rybnych podczas, którego będzie omawiać sposoby przygotowania produktów rybnych do spożycia, a także będzie omawiać ich walory smakowe i zdrowotne. Profesjonalny kucharz będzie prowadził na scenie autorski pokaz przyrządzania różnorodnych potraw z produktów rybnych. 14.Wynajem kotła do zupy z rusztowaniem 3200 litrów - niezbędny do przygotowania zupy rybnej dla tak dużej ilości uczestników. 15.Wynajem ław i stołów - w celu zapewnienia uczestnikom wygodnej degustacji produktów rybnych i przetworów. Wykonawca ma zapewnić 15 kompletów stołów i ław. Stoły biesiadne wzmocnione stalowym stelażem. Komplet składający się z 1 ławy i 2 ławek - mieszczący minimum 12 osób - 6 na jednej ławce. 16.Wynajem sceny - scena z podestem o wymiarach 8x10 m, dach 10x10 m, z siatkami bocznymi. W cenę należy wliczyć transport, ustawienie i demontaż. Scena będzie zagospodarowana przez konferansjera, który będzie prowadzić scenę. Na scenie odbywać się będą konkursy skierowane do uczestników festynu w podziale na grupy wiekowe. 17.Konkursy dla dzieci i dorosłych - jest to nieco luźniejsza forma przekonywania uczestników do spożywania ryb, na co dzień. Prowadzący w lekkiej i przystępnej formie wręcz zabawy powinien nakłaniać do spożywania ryb. Wykonawca ma przeprowadzić 5 konkursów dla dzieci oraz 5 konkursów dla dorosłych o tematyce rybnej. 18.Konferansjer - będzie pełnić rolę gospodarza festynu w tym będzie informował uczestników festynu o atrakcjach jakie zostały przygotowane przez organizatorów. Będzie wspomagać osoby prowadzące konkursy oraz kucharza, urozmaici imprezę dowcipami zapewni profesjonalne przeprowadzenie imprezy. Będzie również informować uczestników festynu o walorach smakowo - odżywczych, a tym samym zachęcać do zwiększenia spożycia ryb. Dostępność prowadzącego w dniu 08.09.2012 r. w godz. od 13:00 do 22:00. Program festynu ściśle ustalić z Zamawiającym. 19.Obsługa medyczna karetka wraz z dwoma ratownikami - zapewnienie karetki odpowiadającej wyposażeniu karetce podstawowej p Państwowego Systemu Ratownictwa z dwoma uprawnionymi Ratownikami Medycznymi. Dostępność podczas imprezy od 16:00 dnia 08.09.2012r. do 03:00 dnia 09.09.2012r. 20.Zakup licencji do emisji filmu o tematyce prozdrowotnego spożywania ryb - licencja na wielokrotne emitowanie na ekranie LED ustawionym na miejscu kampanii podczas kampanii głównej promującego wpływ spożycia ryb na ludzkie zdrowie 21.Ekran LED z samochodem do wizualizacji materiału promocyjnego - Pozwoli to na w pełni profesjonalny przekaz medialny, a tym samym na większe oddziaływanie na uczestników kampanii. Sprzęt ten pozwoli na wyemitowania filmów z przekazem promocyjnym o korzyściach wynikających ze spożywania ryb. W cenę należy wliczyć ekran LED z audio wraz z samochodem oraz obsługą minimum 2 osób. 22.Transport ław i stołów oraz transport chłodnią przygotowanych dań rybnych na trasie od siedziby Wykonawcy do miejsca docelowego imprezy - miejscowość Błotnik w Gminie Cedry Wielkie. 23.Program edukacyjno - promocyjny dla dzieci pt. Ryba zdrowia doda - dla dzieci na scenie podczas kampanii głównej; czas trwania minimum 1,5 godz., ok. 7 wykonawców. Program edukacyjny w formie piosenek, żartów i skeczy wyłącznie o rybach. Program zostanie zaprezentowany w dniu 08.09.2012 roku podczas festynu w miejscowości Błotnik. Godzina występu zostanie ustalona z Zamawiającym. 24.Dietetyk na scenie 30 min - udział profesjonalnej osoby z kwalifikacjami, uprawniającymi do poprowadzenia wykładu dydaktycznego na scenie, podczas kampanii głównej na temat walorów spożywania ryb i produktów rybnych. Wykład zostanie wygłoszony w dniu 08.09.2012 roku w miejscowości Błotnik. Godzina zostanie ustalona z Zamawiającym. 25.Produkcja filmu promocyjnego - 4 minutowy film promocyjny, który zostanie wyemitowany na antenie lokalnej telewizji. Film zachęcający do spożywania ryb i informujący o kampanii prowadzonej przez Gminę Cedry Wielkie. Program o charakterze edukacyjnym, wskazujący na zdrowotne walory spożywania ryb. Program będzie zawierał hasło przewodnie Kampanii, datę i miejsce głównej imprezy 08.09.2012 - miejscowość Błotnik w Gminie Cedry Wielkie, logotypy instytucji finansujących oraz informacje o planowanym przebiegu imprezy jak również krótkie informacje na temat zdrowotnych walorów produktów rybnych. Projekt filmu musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. 26.Emisja filmu promocyjnego w telewizji lokalnej - 4 min w prime time. 27.Hostessy - 10 os. do rozdawania gadżetów promocyjnych oraz ulotek edukacyjnych. Dostępność hostess w dniu 08.09.2012 roku od godz. 15:00 do godz. 18:00. 28.Wynajem namiotu wraz z podłogą i ścianami bocznymi - namiot o wymiarach 15 x 30 m ze ścianami bocznymi. W cenę należy wliczyć montaż, demontaż oraz transport. 29.Banery - 2 sztuki tj. 1 szt. nadruk pełen kolor dwustronnie, oczka co 50 cm, wymiar 400 x 100 cm, 1 szt. nadruk pełen kolor jednostronnie, oczka co 50 cm, wymiar 400 x 100 cm. Planuje się powieszenie banerów w miejscach widocznych w Gminie Cedry Wielkie. Banery będą zawierały hasło przewodnie kampanii, datę i miejsce imprezy głównej jak również logotypy instytucji finansujących oraz informacje na temat zdrowotnych walorów produktów rybnych, przepisy na potrawy rybne. Projekt banerów musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. 30.Opłata ryczałtowa za prąd wraz z dyżurem elektryka - należy określić i opłacić opłatę ryczałtową za prąd, dyżur elektryka podczas imprezy od godz. 9:00 w dniu 08.09.2012r do godz. 3:00 w dniu 09.09.2012r. 31.Kosze, kontenery, sprzątanie w trakcie i po kampanii głównej, wywóz nieczystości - Wykonawca ma zapewnić: -Ustawienie własnych koszt na śmieci 120 l - 30 szt. -Sprzątanie nieczystości podczas imprezy dn. 08.09.2012 r. 3 osoby -Posprzątanie terenu po zakończeniu imprezy - 3 osoby -Wywóz zebranych nieczystości - 2 szt. kontenerów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł, słownie:sześć tysięcy zł 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach