Przetargi.pl
Kampania promocyjna Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11 , fax. +48 22 596 67 20
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta
    00272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, fax. +48 22 596 67 20
    REGON: 1638704400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna Muzeum Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna Muzeum Warszawy w okresie listopad – grudzień 2017 roku: Kampania promocyjna Muzeum Warszawskie Pragi, na którą składają się trzy części: część pierwsza - najem minimum 35 powierzchni reklamowych na terenie Warszawy na nośnikach typu Citylight i Premium Citylight na przystankach komunikacji miejskiej; część druga: najem powierzchni na słupach reklamowych w Warszawie typu Wars&Sawa; najem powierzchni na słupach reklamowych w Warszawie typu Metropolis; najem powierzchni na słupach reklamowych w Warszawie typu Traffic; emisja spotów reklamowych na ekranach LCD w pojazdach komunikacji miejskiej typu Swing i Jazz. część trzecia: reklama w gazecie bezpłatnej ukazującej się w Warszawie dwa razy w tygodniu o średnim tygodniowym nakładzie 140 000 egzemplarze; reklama w gazecie lokalnej o zasięgu lokalnym ukazującej się na warszawskiej Pradze co najmniej 2 razy w miesiącu o średnim nakładzie 25 000 egzemplarzy; reklama w gazecie lokalnej o zasięgu lokalnym ukazującej się na warszawskiej Pradze co najmniej 2 razy w miesiącu o średnim nakładzie 40 000 egzemplarze; reklama w gazecie ogólnopolskiej w dodatku kulturalnym wydawanym osobnym grzbietem ukazującym się w Warszawie minimum trzy razy w miesiącu. Kampania promocyjna wystawy czasowej „Mikrokosmos rzeczy – publiczne i prywatne życie kolekcji” część czwarta: najem minimum 35 powierzchni reklamowych na terenie Warszawy na nośnikach typu Citylight i Premium Citylight na przystankach komunikacji miejskiej; część piata: najem powierzchni na słupach reklamowych w Warszawie typu Wars&Sawa; najem powierzchni na słupach reklamowych w Warszawie typu Metropolis; najem powierzchni na słupach reklamowych w Warszawie typu Traffic; część szósta: reklama w gazecie bezpłatnej ukazującej się w Warszawie dwa razy w tygodniu o średnim tygodniowym nakładzie 140 000 egzemplarze; reklama w gazecie ogólnopolskiej w dodatku kulturalnym wydawanym osobnym grzbietem ukazującym się w Warszawie minimum 3 razy w miesiącu. Średni nakład za 2016 rok to na terenie warszawy nie mniej niż 60 000 egzemplarzy; reklama w gazecie ogólnopolskiej w dodatku warszawskim wydawanym osobnym grzbietem ukazującym się w Warszawie co najmniej 6 razy w tygodniu, średni nakład dodatku za 2016 roku na ternie Warszawy to 60 000 egzemplarzy. reklama w miesięczniku kulturalnym, wydawanym w pełnym kolorze w formacie 21 cm x 28 cm, poruszającym tematy związane z historią i tradycją Warszawy, wydawanym na terenie Warszawy i okolic część siódma: produkcja i emisja materiału filmowego w programie telewizyjnym w audycji śniadaniowej w wydaniu weekendowym;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach