Przetargi.pl
Kampania promocyjna 6 Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Wizualnej inSPIRACJE na nośnikach reklamy zewnętrznej typu cityligh na przystankach komunikacji miejskiej

Dom Kultury "Klub 13 Muz" ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4347173 , fax. 091 4337987
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury "Klub 13 Muz"
    pl. Żołnierza Polskiego 2 2
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4347173, fax. 091 4337987
    REGON: 00123245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13muz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna 6 Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Wizualnej inSPIRACJE na nośnikach reklamy zewnętrznej typu cityligh na przystankach komunikacji miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się zadanie obejmujące Kampanię promocyjną 6 Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Wizualnej inSPIRACJE na nośnikach reklamy zewnętrznej w postaci citylightów na wiatach przystanków komunikacji miejskiej w oparciu o następujące założenia : 1. Druk plakatów o rozmiarze nośnika w terminie umożliwiającym ich ekspozycję od 16 lutego 2009 r. 2. Ekspozycję plakatów na wiatach przystanków o rozmiarze (1,185 m x 1,75 m) w miastach: Szczecin , Łódź, Poznań, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Kraków w liczbie po 24 nośniki w każdym z miast, w Szczecinie 32 nośniki 3. Wybór lokalizacji wiat przystankowych w okolicach Starego Miasta, dworca PKP, akademii artystycznych, ścisłego centrum miast, osiedli akademickich, głównych ulic, głównych węzłach komunikacyjnych. 4. Ekspozycję plakatów w wymienionych miastach w terminach: dla Szczecina 1 - 31 marca 2010 r., dla pozostałych miast: 16 lutego - 16 marca 2010 r. 5. Warunkiem fakultatywnym jest zamieszczenie plakatów w następujących miejscach : a. Kraków - okolice: Dietla, Dworca Autobusowego, Urzędu Marszałkowskiego b. Łódź - okolice: Al. Piłsudskiego, ul. Piotrkowska, ul. Zachodnia c. Poznań - okolice: mostu Teatralnego, Garbary, ronda Środka, Multikina, św. Marcina, ronda Kaponiera, ul. Towarowej, ul. Powstańców Wielkopolskich d. Szczecin - okolice: Al. Niepodległości, Pl. Kościuszki, Al. Wojska Polskiego, ul Krzywoustego, ul. Wyszyńskiego, Bramy Portowej, Mostu Długiego, Pl. Żołnierza Polskiego, Pl. Rodła, Pl. Hołdu Pruskiego e. Toruń - okolice: pl. Św. Katarzyny, Dworca Wschodniego, ul. Odrodzenia f. Gdańsk - okolice: Al. Zwycięstwa, Wrzeszcz, Brama Oliwska, Wały Jagiellońskie g. Warszawa - okolice: AL. Jerozolimskie, Rondo Waszyngtona, Muzeum Narodowego, Pałacu Kultury i Nauki, ul. Marszałkowskiej, ul. Świętokrzyskiej h. Wrocław - okolice: ul. Piłsudskiego, pl. Dominikańskiego, ul. Wyszyńskiego, Pl. Legionów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą. 2. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności : - przeprowadzić w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, z należytą starannością, co najmniej 3 kampanie reklamowe na terenie Polski na nośnikach typu citylight, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, - dysponować następującymi nośnikami reklamy zewnętrznej: co najmniej 25 nośnikami typu citylight na wiatach przystanków komunikacji miejskiej w każdym z miast, w których ma być prowadzona kampania, w tym w Szczecinie co najmniej 35 nośników - nośniki, o których mowa wyżej, powinny znajdować się w okolicach: Starego Miasta, dworca PKP, akademii artystycznych, ścisłego centrum miast, osiedli akademickich, głównych ulic, głównych węzłach komunikacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do sizw). 4. Wykaz instytucji poświadczających jakość wykonanych przez Wykonawcę usług (załącznik 3 do siwz) 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie kampanii reklamowych, ujętych w załączniku 3 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakościowe, oceniane na podstawie ilości gwarantowanych miejsc na nośnikach znajdujących się w miejscach określonych w rozdziale XIV dla zad
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13muz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną