Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 501 776 , fax. 178 501 701
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4
35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 501 776, fax. 178 501 701
REGON: 69058725500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji strategicznej i kreatywnej oraz zaplanowanie, produkcja materiałów i finalna realizacja kampanii o charakterze wizerunkowym na terenie województwa podkarpackiego za pośrednictwem telewizji regionalnej, telewizji miejskich i Internetu oraz w ramach trzech dodatkowych narzędzi (sposobów) zaproponowanych przez Wykonawcę na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 (RPO WP), a co za tym idzie Funduszy Europejskich w regionie. Kampania musi mieć charakter wizerunkowy. Promujący tzw. „dobre praktyki”, które zostały współfinansowane z RPO WP 2014 – 2020 na przestrzeni kilku ostatnich lat. Podstawą kampanii powinna być myśl, że RPO WP 2014 – 2020 (Fundusze Europejskie) realnie przyczyniły się do wprowadzenia pozytywnych zmian w regionie na wielu płaszczyznach (jakości życia, gospodarczej, socjalnej, ochrony zdrowia, turystyki, środowiska czy kultury). Ilustracją tej myśli powinna być pozytywna, nieszablonowa i charakterystyczna kampania, która trafi do zróżnicowanej grupy odbiorców: mieszkańców województwa podkarpackiego, w tym młodzieży, a także przedsiębiorców czy przedstawicieli instytucji, liderów opinii publicznej, zainteresowanych życiem i działalnością na terenie województwa podkarpackiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Opracowania koncepcji strategicznej i kreatywnej, uwzględniających publikację treści powstałych w ramach kampanii za pośrednictwem: • Internetu: w tym lokalne i regionalne portale informacyjne wraz z ich profilami w mediach społecznościowych, • Telewizji: w tym: telewizji regionalnej i telewizji kablowych, • Trzech dodatkowych narzędzi zaproponowanych przez Wykonawcę. 2. Stworzenie szczegółowego harmonogramu, uwzględniającego ramy czasowe poszczególnych etapów pracy nad kampanią (m.in. praca strategiczna, koncepcyjna, etap wykonawczy/realizacyjny (w tym: tworzenie materiałów, publikacja/emisja w mediach), etap podsumowujący (opracowanie raportu końcowego). 3. Zaprojektowanie i produkcja wszelkich materiałów komunikacyjnych (graficzne, filmowe, fotograficzne, tekstowe itp.) niezbędnych do przeprowadzenia całej kampanii (zgodnie z koncepcją kreatywną). 4. Zakup mediów (portale internetowe, telewizja regionalna, telewizje miejskie, inne, w tym opracowanie i przedstawienie kalendarza realizacji. 5. Realizacja kampanii, zgodnie z założeniami SOPZ oraz ofertą Wykonawcy. 6. Przygotowanie raportu podsumowującego kampanię z uwzględnieniem efektów oddziaływania. 7. Przekazanie Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych wszystkich powstałych w trakcie realizacji kampanii utworów oraz majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania reklamowa
Dodano: 2023-08-29 - Kampania społeczna kształcenia zawodowego promująca pozytywny wizerunek szkół zawodowych poprzez realizację filmu, 2 artykułów sponsorowanych i 2 banerów w lokalnych mediach (...)
Dodano: 2023-04-07 - Kampania informacyjno – promocyjna projektu pn. „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF”
Dodano: 2019-10-02 - Kampania promocyjna
Dodano: 2019-01-16 - usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjnej skierowanej do podkarpackich pracodawców
Dodano: 2017-10-31 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno – promocyjnej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2017-07-26 - Usługa opracowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
Dodano: 2017-05-24 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno – promocyjnej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2017-05-23 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno – promocyjnej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2017-04-26