Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
- Data zamieszczenia: 2019-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania informacyjno-promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kampania informacyjno-promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. 2. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. W/w kampania musi być zgodna z wymaganiami dotyczącymi działań informacyjnych i promocyjnych, zawartych w dokumencie pn.: „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. 4. Kampania realizowana będzie na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego). 5. Zakres w/w kampanii: 1) Zadanie 1. Radio – produkcja spotów o długości 30 sekund w ilości 10 sztuk każdy inny oraz spotów 60 sekundowych w ilości 10 sztuk każdy inny. 2) Zadanie 2. PRASA - napisanie i publikacja 20 artykułów w dwóch dziennikach regionalnych o zasięgu województwa świętokrzyskiego. Średni nakład jednorazowy dziennika w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018: zasięg świętokrzyski, wydanie piątkowe, nie może być mniejszy niż 4 500 egzemplarzy, przy czym ma się ukazać 10 artykułów w jednym dzienniku i 10 artykułów w drugim dzienniku. 3) Zadanie 3. Artykuły sponsorowane w Internecie - w każdym z dwóch wskazanych w zadaniu 2 dzienników, gdzie odbędzie się publikacja papierowa artykułów, dodatkowo należy opracować (inne niż w wersji drukowanej) po 5 publikacji w formie on- line w serwisie internetowym danej gazety. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPS) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92200000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną