Przetargi.pl
Kampania billboardowa w związku z realizacją projektu Promocja kultury ziemi raciborsko-rybnickiej.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2010-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania billboardowa w związku z realizacją projektu Promocja kultury ziemi raciborsko-rybnickiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kampania billboardowa w związku z realizacją projektu Promocja kultury ziemi raciborsko - rybnickiej, wspófinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Przedmiotem zamówienia jest wynajem nośników reklamowych typu billboard (o wymiarach 504 cm x 238 cm), druk plakatów na billboardy oraz ich ekspozycja w ramach realizacji projektu Promocja kultury ziemi raciborsko - rybnickiej RPO WSL 2007-2013 w terminie od 1 czerwca do 30 czerwca 2010 r., w szczególności: 1. Wynajem nośników reklamowych typu billboard, usytuowanych przy głównych szlakach komunikacyjnych krajowych lub wojewódzkich, w ilości 20 sztuk o poniższych parametrach: a) powierzchnia 504 x 238cm, b) oświetlenie światłem własnym 100% front light, c) ustawienie prostopadłe do drogi, 2. Wydruk plakatów i ich ekspozycja na nośnikach wskazanych w punkcie 1; 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia: a) lokalizacji ww. nośników w następujących miastach: - po jednym billboardzie w centrum Katowic i Gliwic, oraz po jednym billboardzie w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców w województwie śląskim, przy głównych szlakach komunikacyjnych krajowych lub wojewódzkich za wyjątkiem Rybnika i Raciborza. - przedstawienia szczegółowego wykazu nośników, które nie ulegną zmianie podczas realizacji przedmiotu zamówienia. b) kontroli jakości umieszczania plakatów na ww. nośnikach, konserwacji ekspozycji oraz wszelkich czynności niezbędnych do utrzymania wysokiego poziomu ekspozycji w ciągu trwania akcji promocyjnej. 4. Wykonawca, w czasie trwania umowy zobowiązany jest do sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów, który powinien przedstawiać: a) zdjęcia danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem, b) opis zdjęcia zawierający informacje takie jak: numer nośnika, ulica wraz z numerem, na której się znajduje, datę wyklejenia danego nośnika. Raport powinien zostać udostępniony na stronie internetowej Wykonawcy oraz przesłany mailem na adres Zamawiającego. Wykonawca, zobowiązany jest do druku plakatów wielkoformatowych na papierze o gramaturze nie niższej niż 115gr/m2 i nie wyższej niż 130gr/m2 oraz nie innym niż greyback lub blueback w formacie odpowiadającym formatowi tablicy, w ilości zapewniającej stałą ekspozycję na zamawianych nośnikach w okresie od 1 czerwca 2010 roku do 30 czerwca 2010 roku, wraz z ich wyklejaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach