Przetargi.pl
jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego wg n/w Zakres/y dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Zamówienie zostało podzielone na: Zakres 1. KARDIOMONITOR STACJIONARNO TRANSPORTOWY SZT.1. BLOK OPERACYJNY Zakres 2. ORTOPEDYCZNY NAPĘD AKUMULATOROWY SZT.1. ORTOPEDIA Zakres 3. RESPIRTOR TRANSPORTOWY SZT.1. ANESTEZJOLOGIA Zakres 4. Poz.1-2 LAMPA SZCZELINOWA Z TONOMETREM APLNCYJNYM SZT.1. LAMPA SZCZELINOWA NA STOLIKU ELEKTRYCZNYM SZT.1. OKULISTYKA Zakres 5. TONOMETR BEZKONTAKTOWY NA STOLIKU ELEKTRYCZNYM SZT.1. OKULISTYKA Zakres 6. PRZENOŚNE URZĄDZENIE DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ SZT.1. SOR Zakres 7. APARAT DO HEMODILIZY SZT.2. DIALIZY Zakres 8. APART USG SZT.1. SOR Zakres 9. APART USG SZT.1. ODZ. CHOR. WEW. I NEFROLOGII Zakres 10. MYJNIO DEZYNFEKTORY SZT.2. -ODDZ. ORTOPEDII, -ODDZ.CHIR. OGÓLNEJ

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 315 460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 315 460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego wg n/w Zakres/y dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Zamówienie zostało podzielone na: Zakres 1. KARDIOMONITOR STACJIONARNO TRANSPORTOWY SZT.1. BLOK OPERACYJNY Zakres 2. ORTOPEDYCZNY NAPĘD AKUMULATOROWY SZT.1. ORTOPEDIA Zakres 3. RESPIRTOR TRANSPORTOWY SZT.1. ANESTEZJOLOGIA Zakres 4. Poz.1-2 LAMPA SZCZELINOWA Z TONOMETREM APLNCYJNYM SZT.1. LAMPA SZCZELINOWA NA STOLIKU ELEKTRYCZNYM SZT.1. OKULISTYKA Zakres 5. TONOMETR BEZKONTAKTOWY NA STOLIKU ELEKTRYCZNYM SZT.1. OKULISTYKA Zakres 6. PRZENOŚNE URZĄDZENIE DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ SZT.1. SOR Zakres 7. APARAT DO HEMODILIZY SZT.2. DIALIZY Zakres 8. APART USG SZT.1. SOR Zakres 9. APART USG SZT.1. ODZ. CHOR. WEW. I NEFROLOGII Zakres 10. MYJNIO DEZYNFEKTORY SZT.2. -ODDZ. ORTOPEDII, -ODDZ.CHIR. OGÓLNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie: Sprzętu medycznego wg n/w Zakres/y dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Zamówienie zostało podzielone na: Zakres 1. KARDIOMONITOR STACJIONARNO TRANSPORTOWY SZT.1. BLOK OPERACYJNY Zakres 2. ORTOPEDYCZNY NAPĘD AKUMULATOROWY SZT.1. ORTOPEDIA Zakres 3. RESPIRTOR TRANSPORTOWY SZT.1. ANESTEZJOLOGIA Zakres 4. Poz.1-2 LAMPA SZCZELINOWA Z TONOMETREM APLNCYJNYM SZT.1. LAMPA SZCZELINOWA NA STOLIKU ELEKTRYCZNYM SZT.1. OKULISTYKA Zakres 5. TONOMETR BEZKONTAKTOWY NA STOLIKU ELEKTRYCZNYM SZT.1. OKULISTYKA Zakres 6. PRZENOŚNE URZĄDZENIE DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ SZT.1. SOR Zakres 7. APARAT DO HEMODILIZY SZT.2. DIALIZY Zakres 8. APART USG SZT.1. SOR Zakres 9. APART USG SZT.1. ODZ. CHOR. WEW. I NEFROLOGII Zakres 10. MYJNIO DEZYNFEKTORY SZT.2. -ODDZ. ORTOPEDII, -ODDZ.CHIR. OGÓLNEJ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi ogółem : 4 931,00 PLN Zakres nr 1 130 PLN Zakres nr 2 552 PLN Zakres nr 3 416 PLN Zakres nr 4 351 PLN Zakres nr 5 222 PLN Zakres nr 6 550 PLN Zakres nr 7 648 PLN Zakres nr 8 491 PLN Zakres nr 9 926 PLN Zakres nr 10 645 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie)- nie dotyczy materiałów firmowych (parametry oceniane). 10.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ogólny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, do specyfikacji, oraz formularz cenowy oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, do specyfikacji sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (załącznik 1B do specyfikacji. (Załączniki winny zawierać wszystkie zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania), 10.2.2. Materiały firmowe w języku polskim – np. katalogi techniczne, firmowe materiały informacyjne, specyfikacje handlowe, foldery, w zakresie parametrów technicznych oferowanego asortymentu, w języku polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oferowanego sprzętu – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają -(Załącznik 1B (*) parametry oceniane). 10.2.3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 10.2.4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 10.3. Poza wymienionymi powyżej dokumentami wskazane jest złożenie w ofercie kserokopii potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach