Przetargi.pl
jest wykonanie zadań: 1) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka działka ewidencyjna nr 423, 517 - wykonanie podbudowy ze żwiru stabilizowanego cementem 2) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Transbór działki ewidencyjne nr 528, 531 - wykonanie podbudowy ze żwiru stabilizowanego cementem 3) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chyżyny działki ewidencyjne nr 315, 321, 322 - wykonanie podbudowy ze żwiru stabilizowanego cementem

Gmina Latowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-334 Latowicz, ul. Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
    ul. Rynek 6 6
    05-334 Latowicz, woj. mazowieckie
    tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
    REGON: 71158273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/regionlatowicki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    jest wykonanie zadań: 1) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka działka ewidencyjna nr 423, 517 - wykonanie podbudowy ze żwiru stabilizowanego cementem 2) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Transbór działki ewidencyjne nr 528, 531 - wykonanie podbudowy ze żwiru stabilizowanego cementem 3) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chyżyny działki ewidencyjne nr 315, 321, 322 - wykonanie podbudowy ze żwiru stabilizowanego cementem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres wykonanie wchodzi: - wykonanie przed rozpoczęciem prac budowlanych badań laboratoryjnych ustalające właściwą recepturę ilości cementu do stabilizacji, - wykonanie stabilizacji gruntu na miejscu bez doziarnienia recyklerem WR - urządzeniem do stabilizacji gruntu cementem z wyłączeniem sprzętu rolniczego - po wykonaniu stabilizacji wykonanie badań laboratoryjnych na grubość wykonanej stabilizacji oraz wytrzymałość wykonanej stabilizacji gruntu cementem, pobrane w obecności przedstawiciela Inwestora, zgodnie z wytycznymi w STWiOR . Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zabezpieczenia terenu budowy 2) zapewnienia zarządzania i nadzorowania robót, personelu, materiałów, maszyn, urządzeń, wyposażenia wymaganego w trakcie wykonywania i zakończenia robót, zapewnienia materiałów budowlanych spełniających wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane 3) stosowania się do poleceń Inspektora nadzoru 4) realizacji wykonania umowy w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie 5) wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na podst. art. 21 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń a w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy , 6) uporządkowania terenu po zakończeniu robót i przekazaniu go inwestorowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego Zamówienie winno być wykonane zgodnie z opisem technicznym opracowanym przez: mgr inż. Małgorzatę Cielecką, złożoną ofertą, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi oraz zaleceniami inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lata od daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły -spełnia- nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust 3 Prawa zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Na podstawie art. 26 ust 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wzywa do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym i niniejszej specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 b) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 3 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą-, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) stwierdzających ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uprawnienia określone w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) c) oświadczenia, iż wykonawca posiada odpowiedni sprzęt techniczny do wykonania zamówienia. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek podstawowy o bieżącej płynności finansowej 5) Poza wymienionymi w punkcie 1-4 dokumentami i oświadczeniami wykonawca obowiązany jest złożyć: a) Formularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy podać nazwy firm oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia c) Pełnomocnictwo występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy -zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-. 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wymienione w podpunkcie 1 lit a oraz w podpunktach od 2 do 4 winien złożyć każdy wykonawca - pozostałe dokumenty wymagane w podpunkcie 1 lit b i w podpunkcie 5 winny być złożone wspólnie przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.latowicz.samorzady.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach