Przetargi.pl
Jesienne odnowienie w Nadleśnictwie Węgierska Górka w 2009r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Węgierska Górka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 62
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8641214 , fax. 033 8641481
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Węgierska Górka
    ul. Zielona 62 62
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 033 8641214, fax. 033 8641481
    REGON: 07100198400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://start.lasy.gov.pl/web/wegierska_gorka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Jesienne odnowienie w Nadleśnictwie Węgierska Górka w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część zamówienia nr 1 - Leśnictwo Prusów Część zamówienia nr 2 - Leśnictwo Kamesznica Część zamówienia nr 3 - Leśnictwo Sikorczane Część zamówienia nr 4 - Leśnictwo Skrzyczne Część zamówienia nr 5 - Leśnictwo Łukaszne Część zamówienia nr 6 - Leśnictwo Morońka Część zamówienia nr 7 - Leśnictwo Radziechowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772116008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagane wadium: Do dnia 01.09.2009r. godz. 8 30 należy wnieść wadium w kwocie i w formie określonej w SIWZ. Część zamówienia nr 1 - 600 zł Część zamówienia nr 2 - 600 zł Część zamówienia nr 3 - 700 zł Część zamówienia nr 4 - 700 zł Część zamówienia nr 5 - 700 zł Część zamówienia nr 6 - 400 zł Część zamówienia nr 7 - 300 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj w okresie 3 ostatnich lat wykonali, co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze w sposób należyty. 2) posiadają niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art.26 ust.3 Pzp . Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://start.lasy.gov.pl/web/wegierska_gorka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach