Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg
- Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 473 14 00 , fax. 081 473 14 10
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
24-110 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 473 14 00, fax. 081 473 14 10
REGON: 00004161900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednostemplowa tabletkarka uderzeniowa z zestawem stempli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Jednostemplowa tabletkarka uderzeniowa z zestawem stempli (fabrycznie nowa). Parametry techniczne: 1) zasilanie 230 V, 50/60 Hz; 2) max siła nacisku min. 25 kN; 3) max głębokość wypełnienia gniazda tabletkarki min. 15 mm; 4) możliwość podłączenia odkurzacza w celu oczyszczenia strefy zgniotu z zanieczyszczeń; 5) możliwość pomiaru siły nacisku i komputerowej rejestracji siły nacisku; 6) wymienne stemple (po 1 komplecie) o kołowym przekroju poprzecznym i średnicach: a) 4 mm (o płaskich podstawach) b) 5 mm ((o płaskich podstawach) c) 6 mm (o płaskich podstawach) d) 8 mm (o płaskich podstawach) e) 6 mm (o wypukłych podstawach). Wyposażenie dodatkowe: oprogramowanie do rejestracji danych. Informacje dodatkowe: 1. Wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy. 2. Instrukcja obsługi w języku polskim; 3. Wielkość zamówienia -1 szt., dostawa - magazyn zamawiającego; 4. Instalacja i uruchomienie tabletkarki w siedzibie zmawiającego; 5. Jednorazowe szkolenie pracowników zamawiającego w siedzibie INS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 Pzp; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 7) lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) Wykonawca załączy specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/47/2016 Dostawa uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego do GDDKiA Oddział w Lublinie, Wydział Technologii - Laboratorium Drogowe, z podziałem na sześć części
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego do GDDKiA Oddział w Lublinie, Wydział Technologii - Laboratorium Drogowe, z podziałem na cztery części
Dodano: 2015-10-22 - BZP/PN/117/2015 - Dostawa fabrycznie nowego stanowiskowego układu smarująco - chłodzącego (sprężarka śrubowa oraz zbiornik sprężonego powietrza, agregat hydrauliczny, przemiennik częstotliwości) dla CLW Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa komory hipoksycznej wraz z aparaturą do wytwarzania i podtrzymywania warunków hipoksycznych w ramach wyposażenia laboratorium badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu
Dodano: 2015-08-06 - Dostawa komory hipoksycznej, systemu do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych oraz lamp bakteriobójczych w ramach wyposażenia laboratorium badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu
Dodano: 2015-07-03 - Dostawa systemu do otrzymywania, składowania i konsolidacji próbek biomasy sypkiej o zadanej wilgotności i rozdrobnieniu do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w ramach Programu Badań Stosowanych w ścieżce A pt. System oznaczania właściwości i jakości sypkiej biomasy finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Dodano: 2015-05-22 - BZP/PN/13/2015 Dostawa, montaż i uruchomienie dwumodułowego stanowiska do przyspieszonej ekstrakcji
Dodano: 2015-02-06 - Dostawa aparatury badawczo-naukowej: tabletkarki uderzeniowej jednostemplowej wraz z wyposażeniem; nr sprawy UM-ZP-262-86/13
Dodano: 2013-12-18 - Dostawa homogenizatora ultradźwiękowego na potrzeby Zakładu Budownictwa Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2013-11-15