Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 732 3258 , fax. 0-75 732 3250
- Data zamieszczenia: 2013-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 732 3258, fax. 0-75 732 3250
REGON: 23082929800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowa dostawa soli drogowej (część 1) oraz sukcesywna dostawa piasku (część 2) do zimowego utrzymania dróg w Powiecie Bolesławieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa (dostawca zabezpiecza środki transportowe i rozładunek) soli drogowej oraz piasku, do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu przy ul. Modłowej 8c, do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2013/2014r. - przetarg w częściach. Część 1 - przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa soli kamiennej w ilości 1000 ton do zimowego utrzymania dróg, zawierającej antyzbrylacz, do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu. Sól powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C -84/081/02 lub równoważnej. Sól powinna posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny lub innego uprawnionego laboratorium. Skład chemiczny soli: - zawartość chlorku sodu min. 90% - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie min. 8% - zawartość wody - max. 3 % - antyzbrylacz - klasa ziarnowa soli 1÷6 mm Część 2 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa piasku płukanego żółtego (ziarnistość 0,5 - 3,0 mm) w ilości łącznej 3500 ton, do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu. Terminy dostawy piasku: -Pierwsze zamówienie - 1000 ton do 25.10.2013r., -kolejne zamówienia w ilościach nie mniejszych niż 500 ton, dostarczone w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Podana ilość piasku jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyczerpania całości przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) Dla części nr 1 -7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). b ) Dla części nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium wpłaca się dla każdej części zamówienia oddzielnie, podając w tytule nazwę części zamówienia. 8.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 8.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980. 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8.8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 8.10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 8.12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeliw wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem wraz z dostawą na bazy do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu w sezonie zimowym 2016/2017. CPV 14.41.00.00-8
Dodano: 2016-07-27 - PN na dostawę ziół i przypraw korzennych nr sprawy: MAT/133-228/2016
Dodano: 2016-04-12 - PN na dostawę ziół i przypraw korzennych (nr sprawy: MAT/38-67/2016)
Dodano: 2016-01-29 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych, w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017
Dodano: 2015-09-18 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie działania Służby Utrzymaniowej Legnica w sezonie zimowym 2015/2016.
Dodano: 2015-07-07 - przetarg nieograniczony udzielany w częściach na dostawę produktów żywnościowych: dostawa pieprzu czarnego cały, papryki czerwonej ostrej i soli kamiennej (Nr sprawy MAT/75-121/2015)
Dodano: 2015-02-26 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-10-16 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych, w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-30 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-10-09 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych, w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-10-02