Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Kołłątaja 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3213524 w. 32 , fax. 091 3214782
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Kołłątaja 4 4
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3213524 w. 32, fax. 091 3214782
REGON: 81056430300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2343
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowa dostawa materiałów elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
jednorazowa dostawa materiałów elektrycznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz nr 2 do oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 313200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt. 17 siwz, będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania wymaganych warunków. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. zestawienie materiałów elektrycznych - załącznik nr 1 do oferty ( wypełnione wszystkie pozycje ) 2. zestawienie materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do oferty ( wypełnione wszystkie pozycje ) W przypadku złożenia oferty częściowej należy załączyć jeden z załączników od nr 1 do nr 2. 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do oferty, 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 4 do oferty 5. kserokopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Przedmiot działalności Wykonawcy powinien się pokrywać z zakresem zamówienia. 6. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 7. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2343
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną