Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 770 42 20 , fax. 71 770 42 20
- Data zamieszczenia: 2011-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
ul. Ostrowskiego 7 7
53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 770 42 20, fax. 71 770 42 20
REGON: 93208458000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301243007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Złotoryi
Dodano: 2014-01-16 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Złotoryi
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław
Dodano: 2013-02-19 - Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa bębnów światłoczułych do drukarki OKI C 610
Dodano: 2013-02-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz Oddziałów OIP w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Legnicy i Kłodzku.
Dodano: 2012-11-07 - Jednorazową dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Ostrowskiego 7.
Dodano: 2012-03-21 - jednorazową dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7.
Dodano: 2012-02-02 - Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby projektu systemowego Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7.
Dodano: 2010-10-20