Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 700128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dolnoslaska-bip.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budzetowa nieposiadająca osobowosci prawnej podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, podzielone na trzy zadania częściowe: A. Zadanie częściowe nr 1 – Dostawa materiałów biurowych do siedziby Prowadzącego postępowanie B. Zadanie częściowe nr 2 – Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia C. Zadanie częściowe nr 3 – Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia 2) Termin wykonania zamówienia wspólny dla wszystkich zadań częściowych: Wymagany termin dostawy maksymalnie 15 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dziale II w SIWZ.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty należy dodatkowo załączyć: a) Formularz cenowy – w zależności od zadania częściowego (zał. nr 1A, i/lub 1B, i/lub 1C) b) Dodatkowo dla zadania częściowego nr 3 Oświadczenie o odpowiedzialności materialnej za użycie zamiennych tonerów (zał. nr 1CC) c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2) d) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3) – w przypadku przynależności do grupy kapitałowej, oświadczenie (załącznik nr 3) należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Prowadzącego postępowanie protokołu z sesji otwarcia ofert (informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych (7) finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych dla SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-17