Przetargi.pl
Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
    REGON: 700128000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dolnoslaska-bip.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budzetowa nieposiadająca osobowosci prawnej podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i różnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ramach projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia osób młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, podzielone na trzy zadania częściowe: A. Zadanie częściowe nr 1 – Dostawa materiałów biurowych do siedziby Prowadzącego postępowanie B. Zadanie częściowe nr 2 – Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia C. Zadanie częściowe nr 3 – Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Legnicy, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Wrocławia 2) Termin wykonania zamówienia wspólny dla wszystkich zadań częściowych: Wymagany termin dostawy maksymalnie 15 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dziale II w SIWZ..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty należy dodatkowo załączyć: a) Formularz cenowy – w zależności od zadania częściowego (zał. nr 1A, i/lub 1B, i/lub 1C) b) Dodatkowo dla zadania częściowego nr 3 Oświadczenie o odpowiedzialności materialnej za użycie zamiennych tonerów (zał. nr 1CC) c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2) d) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3) – w przypadku przynależności do grupy kapitałowej, oświadczenie (załącznik nr 3) należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Prowadzącego postępowanie protokołu z sesji otwarcia ofert (informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach