Przetargi.pl
Jakość Biblioteki Plus w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Sierpc.

MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SIERPCU IM ZOFII NAŁKOWSKIEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 275-13-56, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SIERPCU IM ZOFII NAŁKOWSKIEJ
    Płocka 30
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 24 275-13-56, , fax. -
    REGON: 00086631400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbp.sierpc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Jakość Biblioteki Plus w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Sierpc.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach dostosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych zaprojektowano windę poruszającą się w niezależnym szybie windowym zlokalizowanym na zewnątrz budynku, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej klatki schodowej. Obsługa windy odbywać się będzie bezpośrednie ze spoczników piętrowych klatki schodowej. Dostęp do windy będzie poprzez projektowane otwory drzwiowe na spocznikach klatki schodowej w miejscu istniejących okien. Nad przebijanymi otworami drzwiowymi zaprojektowano nadproża stalowe z kształtowników gorącowalcowanych - szczegóły geometryczne i konstrukcyjne wg części graficznej projektu. Urządzenie windy obsługiwać będzie wszystkie trzy kondygnacje budynku. W celu uzyskania odpowiedniej powierzchni manewrowej na spoczniku piętra I klatki schodowej przewidziano zmianę lokalizacji zabudowy aluminiowej z drzwiami. Szyb windowy zaprojektowano jako oddzielną strefę pożarową, wydzielona ścianami szybu i stropodachem i w klasie REI120 oraz drzwiami windy w klasie EI60. Dodatkowo w ramach niniejszego przedsięwzięcia planowane są następujące roboty remontowe: 1) Remont powierzchni ścian i sufitów polegający na zeskrobaniu i zmyciu istniejących warstw/powłok malarskich, rozbiórce istniejących okładzin ściennych - boazerii, wykonanie gładzi szpachlowej na powierzchni ścian i sufitów (dwukrotne szpachlowanie), dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów z gruntowaniem. 2) Remont posadzek polegający na rozbiórce istniejących posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin PCV i dywanowych, naprawa szlicht betonowych w miejscach uszkodzeń, wykonanie warstwy podkładowej z wylewki samopoziomującej pod tarkett, wykonanie posadzki oraz cokolików z tarketu. 3) Wykonanie nowych otworów drzwiowych, powiększenie istniejących otworów, zamurowanie niektórych otworów drzwiowych, wykonanie przebić otworów w ścianach, rozbiórka istniejących ścianek i ścian w celu zmiany układu pomieszczeń. Nad przebijanymi otworami zaprojektowano nadproża stalowe z kształtowników gorącowalcowanych - szczegóły geometryczne o konstrukcyjne wg części graficznej projektu. 4) Wykonanie ścianek działowych z płyt g-k na profilach U100 w dwustronnym dwuwarstwowym obłożeniem płytami g-k. Powstałe w ten sposób ścianki wydzielały będą nowopowstałe pomieszczenia. 5) Wykonanie ścianki przeszklonej na profilach aluminiowych na pełną wysokość pomieszczenia z drzwiami przeszklonymi w celu oddzielenia w pomieszczeniu czytelni strefy pracy cichej i głośnej. 6) Wykonanie od podstaw łazienki dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru oraz pomieszczenia porządkowego przy łazience. W pomieszczeniach tych należy wykonać podejścia pod urządzenia sanitarne oraz grzejniki. Wykończenie ścian i podłóg zaprojektowano z płytek ceramicznych. Na wysokości 2,50 m zaprojektowano sufit powieszany z płyt g-k na stelażu krzyżowym. 7) Remont łazienki na II piętrze polegający na skuciu istniejących płytek na ścianach i sufitach, demontaż urządzeń sanitarnych. Wykończenie ścian i podłóg zaprojektowano z płytek ceramicznych. Na wysokości 2,50 m zaprojektowano sufit powieszany z płyt g-k na stelażu krzyżowym. W pomieszczeniu łazienki zaprojektowano nowe przybory sanitarne. 8) Częściowa wymiana stolarki drzwiowej, montaż stolarki drzwiowej w nowopowstałych otworach drzwiowych . 9) Wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie przy szybie windowym. Nad przebijanymi otworami zaprojektowano nadproża stalowe z kształtowników gorącowalcowanych - szczegóły geometryczne i konstrukcyjne wg części graficznej projektu. 10) Wykonanie przewodów nowych wentylacyjnych z pustaków keramzytobetonowych z wyprowadzeniem ponad dach. Wykończenie ponad dachem - okładzina ze styropianu z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym 11) Wykonanie terenu utwardzonego stanowiącego przestrzeń rekreacji i zabaw oraz ogrodzenie tego obszaru ogrodzeniem panelowym z drutu zgrzewanego o średnicy 4 mm na cokole żelbetowym o wymiarach przekroju 20x100cm. Ogrodzenie należy wyposażyć w furtkę. Wzdłuż ogrodzenia oraz ściany budynku na działce sąsiedniej zaprojektowano nasadzenia krzewów zimnozielonych np. tuja szmaragd w odstępach zapewniających efekt żywopłotu. Wysokość krzewów ok. 120 cm. W budynku występują pomieszczenia w których wykonano już część robót remontowych i elementy te wyłączone są z niniejszego opracowania. Zalicza się do nich: - WC dla personelu na parterze - pomieszczenie wyremontowane w całości, - pomieszczenie 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7, 1.14 - pomieszczenia w których wyremontowana została podłoga oraz wymieniona została stolarka drzwiowa. Zakres remontu pomieszczeń II pietra obejmuje: .- remont łazienki - pomieszczenia 2.2, - remont pomieszczenia 2.1,2.3,2,4,2,14 ZAKRES ELEKTRYCZNY – Przedmiary obejmują wykonanie następujących instalacji elektrycznych: " zagadnienia techniczne związane z demontażem starej instalacji " Montaż głównego wyłącznika prądu " oświetlenie podstawowe obiektu, " oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne obiektu, " montaż skrzynek bezpiecznikowych RG, R-1, R-2, Sk-1 i Rs " wybudowanie linii zasilającej od złącza do skrzynki pomiarowej, " wykonanie zasilania skrzynek bezpiecznikowych oraz windy bez skrzynki rozdzielczej " wykonanie instalacji gniazd wtykowych, " wykonanie instalacji telefonicznej i komputerowej " wykonanie instalacji odgromowej nowej windy, " ochrony przeciw-przepięciowej " połączeń wyrównawczych, " demontaż starego osprzętu 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w funkcjonującym budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sierpcu - należy dokonać wizji lokalnej w obiekcie i na terenie. 4. Harmonogram prowadzenia prac: 1. wykonanie robót budowlanych na parterze do 30 września 2019 r. 2. wykonanie widy wraz z pracami towarzyszącymi do 30 listopada 2019 r. 3. wykonanie robót budowlanych na pierwszym i drugim piętrze do 31. maja 2020 r. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany i wykonawczy, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót Termin gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577. Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2) Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat. 6. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat od daty zakończenia prac. 7. Materiały zdemontowane w trakcie prowadzenia robót budowlanych pozostają w gestii Zamawiającego. Decyzją mogą być przeznaczone do utylizacji lub przewiezienia na odległość do 7 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach