Przetargi.pl
Izolacja, odwodnienie, utwardzenie placu pomocniczego dla maszyn i urządzeń związanych z prawidłowym procesem kompostowania

Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3324019, 3316199, , fax. 322 316 212
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Zwycięstwa 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3324019, 3316199, , fax. 322 316 212
    REGON: 27816576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@skladowiskogliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Izolacja, odwodnienie, utwardzenie placu pomocniczego dla maszyn i urządzeń związanych z prawidłowym procesem kompostowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie działek na terenie Składowiska Odpadów w Gliwicach. Opis stanu istniejącego W stanie istniejącym obszar działki nr 84 na którym planowane jest utwardzenie stanowi wygrodzony płytami typu „L” częściowo utwardzony płytami betonowymi plac składowy. Roboty rozbiórkowe: - rozbiórki na odkład (do wykorzystania na miejscu) istniejących płyt drogowych o powierzchni ok. 1120 m2 - korytowanie na głębokość nowych warstw konstrukcyjnych (do 15cm) na powierzchni ok. 2270 m2 – rozbiórka ist. warstwy z tłucznia - Rozbiórka nawierzchni betonowej o pow. ok. 140 m2 Roboty budowlane: - wykonanie warstw konstrukcyjnych pod płytami betonowymi na pow. 2270 m2 : • Podsypka piaskowa gr. 10 cm • Uszczelnienie – Folia PEHD gr. 2 mm • Podsypka piaskowa gr. 5 cm • Nawierzchnia z prefabrykowanych płyt drogowych betonowych w o wymiarze 300x150x15cm – z czego 1120 m2 z wykorzystaniem płyt rozebranych na odkład. - Wykonanie odwodnienia liniowego w postaci korytek ściekowych wys. 25cm przykrytych płytami wielootworowymi typu „JOMB” 75x100x12,5cm – długości ok. 31 mb. - Wykonanie uszczelnienia na styku układanych płyt drogowych i istniejących elementów prefabrykowanych typu L – długości ok. 90 mb Wszelkie czynne sieci uzbrojenia znajdujące się w obszarze oddziaływania wykonywanych warstw konstrukcyjnych zostaną zabezpieczone poprzez wykonanie przekrycia odpowiedniej grubości lub poprzez zastosowanie rur ochronnych. Odwodnienie: Odwodnienie będzie polegało na odprowadzeniu wód powierzchniowych spadkiem w kierunku wykonanego odwodnienia liniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób prowadzenia prac budowlanych przewidują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz rysunki ( nr 1-5) stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 3. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5.000 zł. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gliwicach nr rachunku 30 8457 0008 2008 0010 0055 0001, dopiskiem z na przelewie : „Wadium w postępowaniu nr PZO.261.11.2020 na zadanie pn. ,,Izolacja, odwodnienie, utwardzenie placu pomocniczego dla maszyn i urządzeń związanych z prawidłowym procesem kompostowania” 5) W przypadku składania oferty wspólnej za prawidłowo złożony dokument wadialny uznany zostanie dokument, z którego treści wynikać będzie możliwość żądania przez Zamawiającego od gwaranta realizacji wadium w przypadkach ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp w stosunku do każdego z wykonawców występujących wspólnie. 6) Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu wadialnego w formie elektronicznej – wymagane jest wówczas przedłożenie dokumentu w formie oryginału, tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument nie może zawierać oświadczenia o zwolnieniu Gwaranta z zobowiązania w sytuacji zwrotu dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – o treści ZAŁĄCZNIKA nr 7. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2), 3) i 4) tiret pierwszy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach