Przetargi.pl
Izolacja fundamentów części podpiwniczonej wraz z drenażem opaskowym budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2A

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
    ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
    REGON: 07003438400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Izolacja fundamentów części podpiwniczonej wraz z drenażem opaskowym budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: rozebranie schodów zewnętrznych, krat okiennych, rozebranie elementów betonowych zbrojonych, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej oraz nawierzchni z płytek betonowych, krawężników, podbudowy. Wywóz materiałów rozbiórkowych. 2) Roboty ziemne: wykopy ręczne i mechaniczne przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów, zasypanie wykopów z zagęszczeniem po wykonaniu izolacji i drenażu. 3) Montaż doświetlaczy piwnicznych 100x100x60 cm z podłączeniem oraz nakładką np. multinorm - 9 szt. 4) Montaż doświetlaczy piwnicznych 125x100x60 cm z podłączeniem oraz nakładką np. multinorm - 3 szt. 5) Oczyszczenie ścian fundamentowych, uzupełnienie tynków, wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej oraz cieplnej ścian fundamentowych piwnic - 237 m2. 6) Wykonanie drenażu wokół ścian fundamentowych piwnic z odprowadzeniem do kanalizacji opadowej, wykonanie drenażu pod naświetlami w obsypce żwirowej owiniętej geowłókniną separacyjną - 127 m oraz kanalizacji deszczowej - 5,5 m. 7) Studzienki drenarskie o średnicy 315 mm, zamknięte stożkiem betonowym np. wavin - 6 szt. 8) Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 1 szt. 9) Montaż pompy zatapialnej o wydajności 50 l/s. 10) Odtworzenie schodów zewnętrznych, odtworzenie chodników oraz opasek chodnikowych wokół budynku. 11) Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych i stalowych na drzwi aluminiowe ocieplone, szklone szkłem zespolonym, z samozamykaczami i dwoma zamkami - kolor bordowy - 4 szt. 12) Wymiana okien drewnianych o powierzchni do 1 m2 na okna z wysokoudarowego PCV pięciokomorowe, uchylno-rozwieralne, szklone szkłem zespolonym - kolor biały - 12 szt. 13) Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym m. innymi: - ogrodzenie, oznakowanie oraz zabezpieczenie przyjętego placu budowy, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) oraz końcowa powykonawcza, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - ponoszenie kosztów składowania na wysypisku odpadów, materiałów nieużytecznych pochodzących z rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących integralną część specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach