Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, Traugutta
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
Traugutta 21/23
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
REGON: 47083053600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,IPS – dostawa i instalacja PIAP na potrzeby projektu „Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi – IPS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,IPS – dostawa i instalacja PIAP na potrzeby projektu „Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi – IPS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Celem realizacji zamówienia jest zwiększenie dostępności do informacji publicznych oraz elektronicznych usług publicznych w obszarze polityki społecznej w mieście poprzez upowszechnienie wykorzystywania systemów teleinformatycznych. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 4 sztuk PIAP-ów - punktów publicznego dostępu do Internetu. Szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności PIAP jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.1 do OPZ. 1.3. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga : 1.3.1. Opracowania dokumentu Plan Realizacji Zamówienia (dalej PRZ) według wymagań opisanych w rozdziale VIII. 1.3.2. Instalacji PIAP w miejscach wskazanych w Załączniku 1.1 do OPZ, udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego. 1.3.3. Przeprowadzenie instruktażu pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi dostarczonych PIAP-ów 1.3.4. Wykonanie Dokumentacji Powykonawczej. 1.3.5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 1.3.6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe (nie były używane). 1.3.7. Wszystkie dostarczane urządzenia i oprogramowanie muszą pochodzić z autoryzowanego w UE kanału sprzedaży producenta zaoferowanych urządzeń i oprogramowania. 1.4. Wymagania prawne. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie systemów informatycznych wykorzystywanych przez jednostki publiczne, w tym między innymi spełniać wymagania następujących aktów prawnych: 1.4.1. Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2013/37/UE z dnia 26 czerwca 2013 r. zmieniająca dyrektywę 2003/98/WE w sprawie ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego. 1.4.2. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,(tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1429). 1.4.3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, 1.4.4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. nr 100, poz. 1024). 1.4.5. Ustawa z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. z 2019 r., poz. 730). 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji oraz 12 miesięcznej rękojmi na wszystkie komponenty składające się na przedmiot umowy (urządzenia, oprogramowanie i usługi) oraz na dostarczone rozwiązanie jako całość. 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy który stanowi załącznik nr 2 do Rozdziału II s.i.w.z. 1.7. Podany opis funkcjonalności należy traktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i o funkcjonalnościach lepszych niż żądane. 1.8. W sytuacji jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Powołując się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanego przez Zamawiającego urządzenia/oprogramowania, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego oprogramowanie równoważne posiada funkcjonalność zgodną z opisaną przez Zamawiającego. 1.9. W celu wykazania, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym w s.i.w.z. wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 10 – oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane urządzenia wszystkich wymaganych funkcjonalności i warunków określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1.10. Pozostałe obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej s.i.w.z . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, netto, podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji jakości i rękojmi, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do s.i.w.z.; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.4 i 11.5. d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. e) oświadczenia dot. spełnienia przez oferowane aplikacje wszystkich wymaganych funkcjonalności i warunków określonych w OPZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do s.i.w.z. podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”
Dodano: 2023-07-30 - Dostawa sprzętu komputerowego (3 części).
Dodano: 2023-06-19 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu TIK i SPE do Przedszkola Specjalnego nr 1 w Łodzi, w ramach projektu pn. pn.: „Inni – tacy sami II”
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu : „Akademia sukcesu” (...)
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2022-12-30