Przetargi.pl
Inżynier kontraktu projektu openCARDIO

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.wum.edu.pl lub https://wum.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier kontraktu projektu openCARDIO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi „Inżynier kontraktu projektu openCARDIO”, znak sprawy AZP/Z-023/2020 na warunkach określonych we Wzorze umowy, zawierającym opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przez „inżyniera kontraktu” należy rozumieć osobę doradzającą i asystującą w prowadzeniu i zarządzaniu projektem w tym wspierającą nadzór organizacyjny nad realizacją projektu. 3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje zakres: 1) Asysty eksperckiej w opracowaniu projektu treści merytorycznych opisu przedmiotu zamówienia dla budowy i wdrożenia modułów systemu, 2) Doradztwo we wszystkich fazach postępowań przetargowych (wymagania podmiotowe i przedmiotowe, kryteria oceny ofert, odpowiedzi na pytania oferentów, udział w pracach komisji przetargowej w roli ekspertów, odwołania przed Krajową Izbą Odwoławczą i inne czynności w trakcie postępowania przetargowego, 3) Informowania Zamawiającego na bieżąco o potrzebie zaangażowania dodatkowych osób do zespołu wspomagającego realizację projektu; 4) Angażowanie i koordynowanie pracy ekspertów: Koordynator Zespołu Wykonawcy, Specjalisty ds. planowania realizacji projektu, Specjalisty ds. portali i systemów CMS, Specjalisty w zakresie baz danych, Architekta systemowego, Analityka biznesowego, Specjalisty ds. wdrożenia, utrzymania aplikacji i systemów 5) Asysty eksperckiej w przygotowaniu i aktualizacji planów realizacji Projektu; 6) Monitoringu realizacji Projektu, obejmujący m.in. identyfikację potencjalnych zagrożeń wraz z przedstawieniem propozycji ich eliminacji 7) Asysty eksperckiej w zakresie bieżącej dokumentacji Projektu; 8) Asysty eksperckiej w zakresie sprawozdawczości finansowego rozliczania Projekt – wnioski sprawozdawcze, wnioski o płatność i refundację wydatków, czynności w systemie SL 2014, monitoring wskaźników, 9) Doradztwa w zakresie promocji Projektu, 10) Asysty eksperckiej w ustaleniu wymagań użytkowników modułów systemu; 11) Asysty eksperckiej w zakresie projektowania, budowy i wdrożenia modułów systemu, 12) Asysty eksperckiej w nadzorze nad pracami Wykonawców, 13) Asysty eksperckiej w zakresie zdefiniowania oraz wytworzenia nowych funkcjonalności, 14) Asysty eksperckiej w okresie świadczenia usług nadzoru autorskiego i asysty technicznej oraz usług gwarancyjnych i wsparcia technicznego dla Systemu, 4. Świadczenie innych usług określonych w § 2 wzoru umowy (Obowiązki stron). 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zważywszy na utrudnienia związane z walką koronowirusem SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II niniejszej SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: azp@wum.edu.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach