Przetargi.pl
INŻYNIER KONTRAKTU - NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI REALIZOWANYMI W RAMACH ROZSZERZENIA PROJEKTU UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI - ETAP I

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza 91
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2661200 , fax. 041 2661010
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2661200, fax. 041 2661010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INŻYNIER KONTRAKTU - NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI REALIZOWANYMI W RAMACH ROZSZERZENIA PROJEKTU UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług Inżyniera Kontraktu w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC, dla Kontraktów na roboty budowlane: a) Kontrakt: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Świętokrzyskiej, Traugutta, Osadowej, Denkowskiej, b) Kontrakt: Budowa trzeciego reaktora biologicznego wraz z modernizacją dwóch reaktorów istniejących, przewidzianych do realizacji w ramach Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski - etap I. Powyższy Projekt dofinansowany jest - zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.01.01.00-00-126/09-00, z Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach działania 1.1 - Gospodarka wodno ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 000 RLM priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 2. Zakres Robót dla Kontraktu: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Świętokrzyskiej, Traugutta, Osadowej, Denkowskiej obejmuje budowę kanałów sanitarnych: a) w ulicy Świętokrzyskiej - kanał o długości ok. 40,00m, z włączeniem do studni rewizyjnej o rzędnych 174,02/169,44 na istniejącym kanale sanitarnym ?300mm w ulicy Świętokrzyskiej, dla umożliwienia podłączenia do kanalizacji budynku Nr4, zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej. b) w ulicy Traugutta - kanał o długości ok. 26,00m, z włączeniem do studni rewizyjnej o rzędnych 173,93/168,92 na istniejącym kanale sanitarnym w ulicy Traugutta, dla umożliwienia podłączenia budynku Nr12, zlokalizowanego przy ul. Traugutta. c) w ulicy Osadowej - kanał o długości ok. 115,00m, z włączeniem do studni rewizyjnej o rzędnych 180,71/177,42 na istniejącym kanale sanitarnym ?200mm w ulicy Osadowej, dla umożliwienia podłączenia budynków Nr 5, Nr6 i Nr7, zlokalizowanych przy ul. Osadowej. d) w ulicy Denkowskiej - kanał o długości ok. 155 m, z włączeniem do studni rewizyjnej o rzędnych 178,96/176,32 na istniejącym kanale sanitarnym ?200mm w ulicy Denkowskiej, dla umożliwienia podłączenia będących w trakcie budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych Nr B i C, zlokalizowanych przy ulicy Denkowskiej. 3. Zakres Kontraktu: Budowa trzeciego reaktora biologicznego wraz z modernizacją dwóch reaktorów istniejących obejmuje: a) weryfikację i aktualizację pod kątem zgodności z prawem oraz pod względem wymagań programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej Projekt Przebudowy i Rozbudowy (Modernizacji) Oczyszczalni Ścieków w Ostrowcu Świętokrzyskim - II etap, opracowanej w listopadzie 2011 roku (projekt budowlany i wykonawczy) - dokumentacja nie była zatwierdzana decyzją pozwolenia na budowę, b) uzupełnienie dokumentacji projektowej w zakresie: 1) przebudowy i rozbudowy systemu napowietrzania wraz z dmuchawami dla istniejących bioreaktorów oraz trzeciego bioreaktora, w celu ujednolicenia systemu napowietrzania wszystkich trzech bioreaktorów - nowy system powinien tworzyć układ zamknięty, umożliwiający napowietrzanie komór bioreaktorów z dwóch przeciwnych stron, 2) budowy rurociągu technologicznego ciśnieniowego na odcinku od komory K0 przy osadniku wstępnym (obiekt Nr 5) do komory połączeniowej w rejonie osadnika wstępnego (obiekt Nr 26), 3) wprowadzenie innych zmian w dokumentacji projektowej, które wynikną z przeprowadzonej weryfikacji i aktualizacji pod kątem zgodności z prawem i wymaganiami programu funkcjonalno-użytkowego, w szczególności wymaganej przepustowości oczyszczalni ścieków, 4) uzgodnienie wprowadzonych zmian i uzupełnień do Projektu z Projektantem, Uwaga: Zamawiający dopuszcza zarówno uzupełnienie i zmianę istniejącej dokumentacji projektowej, jak i opracowanie nowej dokumentacji. Opracowanie nowej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, zamiast uzupełnienia i zmiany istniejącej dokumentacji projektowej, nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego c) uzyskanie dla dokumentacji opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę, dla robót wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę, wynikających z przepisów: Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 wraz z późn. zmianami) i rozporządzeń wykonawczych, Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz. Nr 25, poz. 150 z późn. zmianami), Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity z 2011 r. Dz. U. Nr 163, poz. 981), Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. Nr 145 z późn. zmianami i rozporządzeń wykonawczych, d) obsługę geodezyjną, e) wykonanie robót budowlanych remontowych i montażowych na podstawie opracowanych i uzgodnionych projektów, w tym: 1) budowa trzeciego reaktora biologicznego o całkowitej pojemności czynnej minimum 7 497 m3 wraz z komorami, 2) przebudowa i rozbudowa systemu napowietrzania wraz z dmuchawami dla istniejących bioreaktorów oraz trzeciego bioreaktora, 3) modernizacja i rozbudowa systemu elektroenergetycznego, AKPiA, rurociągów technologicznych (wraz rurociągiem od komory K0 do komory połączeniowej w rejonie osadnika wstępnego obiekt Nr 26),oraz dróg i placów na terenie oczyszczalni ścieków w związku z budową nowego bioreaktora, 4) renowacja istniejących reaktorów biologicznych f) dostawę maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, g) wykonanie prac budowlanych związanych z drogami, chodnikami, placami, parkingami oraz oświetleniem, ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu i zagospodarowaniem terenów zielonych, h) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zmodernizowanej oczyszczalni w użytkowanie, i) wykonanie rozruchu oczyszczalni, j) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji nowych i modernizowanych obiektów oczyszczalni ścieków, k) przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni, l) opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, dla obiektów nowych i podlegających modernizacji; opracowanie zaktualizowanej instrukcji obsługi oczyszczalni ścieków, m) opłaty za nadzory obce, badania itp., n) sporządzenie dokumentacji powykonawczej , o) wykonanie Tablicy informacyjnej umieszczanej na Terenie Budowy zgodnie z Prawem Budowlanym, p) wykonanie Tablicy informacyjnej o Projekcie zgodnie z aktualnymi Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2013, opracowanymi przez Departament Koordynacji Programów Infrastrukturalnych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, q) Oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: - dróg ewakuacyjnych - lokalizacji sprzętu ppoż. - armatury, urządzeń, instalacji - miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji - informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji, r) nadzór autorski projektanta, s) osiągnięcie efektywności oczyszczania ścieków zgodnie z wymaganiami jak dla oczyszczalni o wielkości powyżej 100 000 RLM, potwierdzone badaniami jakości ścieków przez akredytowane laboratorium. Przed opracowaniem projektu budowlanego Wykonawca przedstawi do akceptacji Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego koncepcję rozwiązań technologicznych zawierającą dobór podstawowych urządzeń i armatury. Zamawiający wymaga aby sposób prowadzenia robót zapewniał utrzymanie ruchu i eksploatacji na wszystkich istniejących obiektach i przewodach oczyszczalni. 4. Kontrakt: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Świętokrzyskiej, Traugutta, Osadowej, Denkowskiej, podlega realizacji według podręcznika Warunki Kontraktowe dla Budowy DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO - BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJACEGO SIDIR czwarte wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999) ISBN: 83-86774-30-4 (czerwona książka). 5. Kontrakt: Budowa trzeciego reaktora biologicznego wraz z modernizacją dwóch reaktorów istniejących podlega realizacji według podręcznika: Warunki Kontraktowe dla urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ SIDIR czwarte wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999) ISBN 83-86774-28-2 (żółta książka). 6. Do zakresu obowiązków Wykonawcy wchodzi zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach Kontraktu: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Świętokrzyskiej, Traugutta, Osadowej, Denkowskiej na roboty budowlane projektowane przez Zamawiającego oraz Kontraktu: Budowa trzeciego reaktora biologicznego wraz z modernizacją dwóch reaktorów istniejących na roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę, które będzie obejmowało w szczególności: 1) organizację i koordynację wszystkich robót, na wykonanie których Zamawiający zawrze Kontrakty na roboty budowlane, dla poprawnej realizacji Projektu, z zagwarantowaniem Zamawiającemu prowadzenia bieżącej działalności w zakresie zaopatrzenia miasta w dostawę wody, 2) nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją projektu oraz doboru urządzeń zgodnie z wymaganiami przetargowymi, 3) nadzór nad właściwym wykonaniem Kontraktów na roboty budowlane, 4) monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym ww. Kontraktu na roboty budowlane, 5) wykonywanie obowiązków Inżyniera Kontraktu w zakresie i na warunkach kontraktów na roboty FIDIC, w odniesieniu do Kontraktów na roboty budowlane, 6) wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), 7) koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego przy budowie obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczenie spośród Kluczowych Specjalistów Inżyniera jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie, 8) konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w Kontraktach na roboty budowlane, 9) rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami: Instytucji Zarządzających, Instytucji Pośredniczących, Instytucji Wdrażających oraz UE dla przedsięwzięć finansowanych z Funduszu Spójności, 10) nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi, 11) końcowe rozliczenie finansowe Kontraktów na roboty budowlane zgodnie z wymaganiami: Instytucji Zarządzających, Instytucji Pośredniczących, Instytucji Wdrażających oraz UE dla przedsięwzięć finansowanych z Funduszu Spójności, 12) mediacje i rozjemstwo w sporach powstałych w ramach realizowanego Kontraktów na roboty budowlane, 13) wspieranie działań Jednostki Realizującej Projekt, 7. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do realizacji zamówienia. Kwota wynagrodzenia powinna obejmować również sprawowanie usługi Inżyniera Kontraktu dla ewentualnych zamówień dodatkowych i uzupełniających do Kontraktów na roboty budowlane i udzielonych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 u.p.z.p. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 u.p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium o wartości 6.000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, lub - Wykonawca, którego Ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego Ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PEKAO S.A. O/Ostrowiec Św. 44 1240 1372 1111 0010 2276 9140 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania na które Wykonawca składa Ofertę. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie MWiK Sp. z o.o., tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Sienkiewicza 91, w Biurze Obsługi Klienta - Kasa, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium, według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku) , o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach