Przetargi.pl
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach przy ul. Chrobrego 39

Miejskie Przedszkole nr 90 im.Wróbelka Elemelka ogłasza przetarg

  • Adres: 40881 Katowice, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 25 45 742 , fax. 32 25 45 742
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 90 im.Wróbelka Elemelka
    ul. Bolesława Chrobrego 39
    40881 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 25 45 742, fax. 32 25 45 742
    REGON: 27055481200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp90katowice.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach przy ul. Chrobrego 39
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem polegającym na wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej, wyburzeniu fragmentów ścian, domurowania nowych ścian z tynkami, wykonanie okładzin ścian i posadzek, wymianie stolarki drzwiowej, malowaniu ścian i sufitów, montażu sufitów podwieszonych oraz zakupie i dostarczeniu wyposażenia zgodnie z projektem budowlanym, w szczególności: 1. Zakres robót budowlanych: - demontaż ościeżnic drewnianych i metalowych; - częściowy demontaż podokienników z lastryka ( obcięcie fragmentu ); - wyburzenia fragmentów ścian działowych zgodnie z projektem wyburzeń; - rozebranie posadzek w miejscach usytuowania nowych ław fundamentowych; - zerwanie z posadzek wykładziny PCV i oczyszczenie podłoża; - wykucie w ścianach otworów drzwiowych i wnęk pod grzejniki; - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych wraz z wykonaniem tynku cementowego wyrównującego podłoże; - odbicie tynków wewnętrznych ścian; - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych; - wykonanie żelbetowych ław fundamentowych wraz z izolacją pionową i poziomą; - wykonanie murowanych ścianek działowych zgodnie z projektem budowlanym; - zamurowanie otworów drzwiowych w ścianach; - wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach; - zasypanie fragmentu nieczynnego kanału instalacyjnego z wykonaniem na nim warstw posadzkowych; - wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 20mm pod posadzki wraz z gruntowaniem podłoża i izolacją chemiczną; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych o wymiarach 33x33 cm wraz z cokolikami; - wykonanie sufitów podwieszonych jednowarstwowych na ruszcie metalowym; - wykonanie sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami o wymiarach 60x60 cm z włókien mineralnych; - wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych szkliwionych z listwami narożnymi aluminiowymi, wraz z przygotowaniem podłoża; - dostarczenie i montaż drzwi wewnętrznych od Dl do D13 wraz z ościeżnicami zgodnie z projektem budowlanym; - przygotowanie podłoża ścian i wykonanie gładzi jednowarstwowej z gipsu szpachlowego na ścianach i sufitach; - dwukrotne malowanie z gruntowaniem farbami krzemianowymi wraz z przygotowaniem podłoża; - ułożenie posadzki z paneli podłogowych wraz z przygotowaniem podłoża; - zakup i dostarczenie wyposażenia kuchni zgodnie z wykazem zawartym w projekcie budowlanym; - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych: - demontaż istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz urządzeniami sanitarnymi , bateriami, zaworami, przewodami i podejściami w kuchni przedszkolnej wraz z zapleczem; - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, przewody, grzejniki, zawory grzejnikowe, zawory zamykające w kuchni przedszkolnej wraz z zapleczem; - demontaż istniejącej instalacji gazu wraz z przyborami gazowymi w kuchni przedszkolnej wraz z zapleczem; - montaż nowej kanalizacji sanitarnej; - montaż rur wywiewnych montaż rewizji; - montaż wpustów podłogowych; - montaż łapacza tłuszczu; - montaż przewodów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z tworzyw sztucznych; - wykonanie próby szczelności przewodów wodnych; - montaż zlewów; - montaż umywalek; - montaż basenu gastronomicznego; - montaż baterii; - montaż izolacji rur wodnych; - montaż kabiny natryskowej; - montaż ustępu typu kompakt; - montaż szafki hydrantowej z osprzętem i zaworem hydrantowym; - montaż rur centralnego ogrzewania z tworzyw sztucznych; - podłączenie instalacji CO do istniejącego rozdzielacza; - montaż izolacji cieplnej na przewodach; - montaż grzejników stalowych płytowych; - montaż zaworów odcinających; - montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych wraz z głowicą; - montaż zaworów grzejnikowych na gałązce powrotnej; - wykonanie próby szczelności przewodów i grzejników CO; - montaż rur stalowych w instalacji gazowej; - montaż zaworów odcinających; - montaż przyborów gazowych; - wykonanie próby szczelności; - miniowanie rur gazowych; - malowanie farbą olejną rur gazowych; - dostawa i montaż centrali wentylacyjnej podwieszanej, wraz z automatyką i wyposażeniem; - okablowanie centrali; - dostawa i montaż wentylatorów na dachu; - dostawa i montaż okapu; - dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych prostokątnych; - dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych okrągłych; - dostawa i montaż czerpni; - dostawa i montaż przepustnicy; - dostawa i montaż anemostatów kołowych; - dostawa i montaż kratek wentylacyjnych; - dostawa i montaż nawiewników okiennych; - izolacja wełną mineralną w płaszczu z folii aluminiowej; 3. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych: - roboty demontażowe; - wykonanie zasilania i rozdział energii; - montaż wyłącznika przeciwpożarowego; - montaż tablicy głównej „ TG ” wraz z wyposażeniem ( TB1 i TB2 ); - wykucie bruzd; - ułożenie przewodów oświetleniowych YDY 3 ( 4)x1,5; - ułożenie przewodów gniazd wtyczkowych YDY 3x2,5; - ułożenie przewodu kabelkowego HDys 3x1,5; - ułożenie przewodów do zestawów siłowych YDY 5x2,5; - przygotowanie podłoża pod zabudowanie osprzętu instalacyjnego; - montaż puszek rozgałęźnych, wyłączników, gniazd wtyczkowych; - 2 bieg. + Z/16A podtynkowy, gniazd wtyczkowych hermetycznych; - montaż zestawów siłowych 3-bieg. + Z/16A i 3 bieg. + Z/32A z wyłącznikami; - przygotowanie podłoża pod zabudowanie opraw oświetleniowych; - montaż opraw oświetlenia podstawowego; - montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego z piktogramem; - montaż opraw oświetlenia awaryjnego z modułem awaryjnym; - wykonanie instalacji odgromowej naprężonej pionowej; - wykonanie instalacji odgromowej nienaprężonej poziomej; - wykonanie uziomów pionowych prętowych; - pomiary kontrolne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową „PIK” s.c. Anna i Maciej Pindurowie, 44-240 Żory, u. Szeroka 24, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 29.08.2017 r. do godziny 10.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/769/2017”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej, opisanej kopercie, w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, w kancelarii, pokój nr 2, przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, była dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp] 10. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach