Przetargi.pl
Inwestycja w infrastrukturę turystyczną i sportową w Gminie Ogrodzieniec oraz budowa budynku sanitarnego z sauną miejską

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +(48) 32 67 09 713
  • Data zamieszczenia: 2023-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. +(48) 32 67 09 713
    REGON: 276258842
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycja w infrastrukturę turystyczną i sportową w Gminie Ogrodzieniec oraz budowa budynku sanitarnego z sauną miejską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Inwestycja w infrastrukturę turystyczną i sportową w Gminie Ogrodzieniec w sercu Jury szansą na rozwój bazy aktywnego czasu wolnego dla mieszkańców oraz turystów” oraz budowa sauny w ramach zadania pn.: „Budowa boiska do plażowej piłki siatkowej, pumptrucka oraz budynku sanitarnego z sauną miejską w Ogrodzieńcu”.4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2.1. Zadanie Nr 1 obejmujące swym zakresem roboty budowlane, w szczególności wykonanie:1) budynku sanitarno-technicznego,2) sauny w ciągu budynków sanitarno-technicznych (dofinansowanie z Programu Sportowa Polska) - podzadanie 1a3) brodzika z zestawem urządzeń zabawowych,4) technologii uzdatniania wody, rurociągi technologiczne, pompy,5) szafa zasilająca, koryto przelewowe, zbiorniki przelewowe,6) zbiornika na nieczystości ciekłe z technologii uzdatniania wody basenowej,7) zbiornika na nieczystości ciekłe z budynku socjalno-technicznego (ścieki bytowe),8) natrysków zewnętrznych,9) brodzika wejściowego (nogomyjka),10) nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 11) nawierzchni utwardzonej pod parking z kostki betonowej ażurowej,12) nawierzchni utwardzonej pod drogę dojazdową do parkingu, 13) zieleni urządzonej,14) małej architektury (leżaki, kosze parasole)15) placu zabaw4.2.2. Zadanie Nr 2 obejmujące swym zakresem zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w szczególności:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 1a do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze). 2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,4) Wykonanie prac remontowo-budowlanych na podstawie:a) programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego Załącznik Nr 1b do SWZ, w tym remont istniejącego budynku (dawny punkt gastronomiczny) do potrzeb budynku socjalno-technicznego z wydzielonym pokojem,b) wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, w tym budowę pawilonu gastronomicznego (technologia prefabrykowana kontenerowa) z zewnętrznym tarasem na gruncie i tarasem na dachu kontenera.5) wykonanie obsługi geodezyjnej;6) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;7) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.9) W zakresie inwestycji należy dostarczyć oraz podłączyć 5 kamer w ramach istniejącego systemu monitorowania obiektu - montowane urządzenia muszą być kompatybilne. Dodatkowo należy zamontować system ppoż oraz alarmowy we wszystkich powstałych obiektach w celu zabezpieczenia mienia Zamawiającego. 10) wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png), Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach