Przetargi.pl
Inwestycja budowlana obejmująca modernizację zaplecza badawczego Zakladu Monitoringu Biologicznego i Środowiska oraz Zakładu Ochrony Radiologicznej wraz z zakupem wyposażenia

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycja budowlana obejmująca modernizację zaplecza badawczego Zakladu Monitoringu Biologicznego i Środowiska oraz Zakładu Ochrony Radiologicznej wraz z zakupem wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Inwestycja budowlana obejmująca modernizacja zaplecza badawczego Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska oraz Zakładu Ochrony Radiologicznej wraz z zakupem wyposażenia 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podstawą opracowania oferty jest: opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ, przedmiar robót. Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać ze służbami technicznymi IMP pod numerami telefonu:  42 63 14 859 – Michał Majek – sprawy budowlane  42 63 14 865 – Wojciech Gałczyński – sprawy elektryczne  43 63 14 694 – Dariusz Kozajda – sieć logiczna  42 63 14 864 Piotr Krauze – sprawy wentylacji  42 63 14 863 Andrzej Berner – sprawy ppoż 3. Zamawiający wymaga, żeby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami, zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (ustawa z dnia 300 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2016 r., po. 542) oraz posiadały wymagane przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ certyfikaty. 4. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, ani nie obejmuje robót towarzyszących. Przedmiar robót został załączony do niniejszej SIWZ jedynie jako materiał pomocniczy, w celu wyliczenia ceny i prawidłowego sporządzenia oferty przez Wykonawców. 5. Oferowana cena musi zawierać wszelkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji, specyfikacji technicznych oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ oraz jej załącznikach. Ponadto, oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (w szczególności: dostawa, koszty cła, podatków, montaż, przekazanie urządzeń do użytkowania, szkolenie) 6. Wykonawcy mogą przedstawić oferty z rozwiązaniami równoważnymi. Przez rozwiązania równoważne, Zamawiający rozumie oferty z rozwiązaniami o takich samych parametrach lub o parametrach przewyższających te, wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego rozwiązania są rozwiązaniami równoważnymi, do tych wskazanych przez Zamawiającego. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę mebli równoważnych, należy przedstawić dokładny opis (charakterystykę), wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. 8. Jeżeli w treści SIWZ zostały ewentualnie wskazane przez Zamawiającego nazwy producenta, nazwy własne, ma to na celu przybliżyć wymagania Zamawiającego i specyfikę produktu, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 9. Zastosowane rozwiązania uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych o jakich mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.) 1 osoby będącej koordynatorem wykonania zamówienia oraz minimum 7 osób wykonujących ogólne roboty budowlane, na czas realizacji zmówienia . 2) W przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, na to miejsce musi zostać zatrudniona na podstawie umowy o pracę inna osoba wykonująca ogólne roboty budowlane. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ogólne roboty budowlane. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie należy przedłożyć zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ogólne roboty budowlane w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ogólne prace budowlane, Zamawiający nałoży karę umowną w wysokości określonej w umowie. Nie złożenie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ogólne roboty budowlane. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez pracodawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Przed zawarciem umowy Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do dostarczenia 1 szt. dygestorium odpowiadającego swoją specyfikacją i rozwiązaniom konstrukcyjnym wymaganym w postępowaniu celem sprawdzenia, czy odpowiada ono wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 12. Przed zawarciem umowy Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do przedstawienia wzorów materiałów, z których będą wykonane meble.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium Wykonawcy są zobowiązani wnieść przed upływem terminu składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ. 3. Wadium należy wnieść w kwocie 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) 4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PeKaO S.A II Oddział Łódź Nr rachunku bankowego: 46 1240 3028 1111 0000 2822 2723 6. Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść na cały okres związania ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w sposób szczegółowy tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach