Przetargi.pl
Inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Katedralna" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-360 Łódź, ul. Piotrkowska 238
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6377206 , fax. 42 6377360
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Katedralna"
    ul. Piotrkowska 238 238
    90-360 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6377206, fax. 42 6377360
    REGON: 10103818300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katedralna.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Łódź

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla 17 nieruchomości usytuowanych Łodzi, w podziale na III części (wykaz adresowy nieruchomości zał. Nr 6). Zakres opracowania obejmuje m. in. zestawienie powierzchni użytkowych lokali z wyliczeniem udziałów i określeniem ich samodzielności. Przygotowanie kompletu dokumentów dla poszczególnych lokali potrzebnych do uzyskania zaświadczenia o samodzielności, dla celów wykupu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, (odpowiednio do części, na którą zostaje złożona oferta) w następujących wysokościach: Część I - w wysokości: 700,00 zł. (siedemset zł.) Część II - w wysokości: 700,00 zł. (siedemset zł.) Część III - w wysokości: 700,00 zł. (siedemset zł.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katedralna@com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach