Przetargi.pl
Inwentaryzacja zasobów, popytu oraz konkurencyjności w zakresie świadczenia usług dostępu szerokopasmowego na terenie województwa łódzkiego w ramach prac przygotowawczych projektu Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna.

Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-002 Łódź, ul. Tuwima 22/26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6643751 , fax. 0-42 6643750
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Tuwima 22/26 22/26
    90-002 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6643751, fax. 0-42 6643750
    REGON: 47056924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja zasobów, popytu oraz konkurencyjności w zakresie świadczenia usług dostępu szerokopasmowego na terenie województwa łódzkiego w ramach prac przygotowawczych projektu Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji zasobów, popytu oraz konkurencyjności w zakresie świadczenia usług dostępu szerokopasmowego na terenie województwa łódzkiego w ramach prac przygotowawczych projektu Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna. Inwentaryzacja wykonana ma być przez Wykonawcę w trzech głównych obszarach tematycznych: A. obszar techniczno-usługowy, dotyczący głownie istniejącej infrastruktury, planów jej rozbudowy oraz możliwości oferowania z jej wykorzystaniem usług: i) detalicznych dla abonentów końcowych, oraz ii) hurtowych dla operatorów ostatniej mili. B. obszar popytowy, dotyczący istniejącego i potencjalnego zapotrzebowania na usługi: i) detaliczne u klientów końcowych - gospodarstw domowych, firm, oraz instytucji publicznych, oraz ii) hurtowe, świadczone operatorom sieci dostępowych. C. obszar konkurencyjności, obejmujący zebranie i zanalizowanie informacji dotyczących konkurencji w poszczególnych obszarach w zakresie rynków: i) usług detalicznych, oraz ii) usług hurtowych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ, na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713160006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 182 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, a także dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a jeżeli będą dysponować potencjałem technicznym/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego/osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno (1) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługę w zakresie wykonania inwentaryzacji zasobów teleinformatycznych obejmującą zasoby co najmniej 15 przedsiębiorców telekomunikacyjnych na obszarze nie mniejszym niż jedno województwo. 3. Dysponują lub będą dysponowali zespołem co najmniej dwóch (2) osób, które posiadają doświadczenie w zakresie realizacji usługi inwentaryzacji zasobów teleinformatycznych, a w szczególności w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania były zaangażowane przy realizacji projektu polegającego na inwentaryzacji zasobów teleinformatycznych obejmującej zasoby co najmniej 15 przedsiębiorców telekomunikacyjnych na obszarze nie mniejszym niż jedno województwo tj. prowadziły w ramach tego projektu prace merytoryczne w jednym lub kilku z następujących obszarów tematycznych: - pozyskiwaniu danych, - analizie danych, - przetwarzaniu uzyskanych danych, - zarządzaniu projektem bądź jego częścią. 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000 PLN. W przypadku, gdy posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wyrażone będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, b) nie podleganiu wykluczeniu w z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - sporządzone zgodnie z wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług w zakresie wykonania inwentaryzacji zasobów teleinformatycznych obejmującej zasoby co najmniej 15 przedsiębiorców telekomunikacyjnych na obszarze nie mniejszym niż jedno województwo, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować usługi spełniające warunki określone w pkt III.2)2. i musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w tym punkcie. Do usług wskazanych w wykazie należy przedstawić dokumenty wystawione przez Zamawiających potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować osoby spełniające warunki określone w pkt III.2)3. i musi zawierać informacje o doświadczeniu i kwalifikacjach niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w tym punkcie. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienia, którymi nie dysponuje ale będzie dysponował, musi dołączyć do oferty także pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób do realizacji zamówienia. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zasady dotyczące wykonawców występujących wspólnie: W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady: Dokument o których mowa w pkt 1. powyżej oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wymienione w pkt 2. b) powyżej składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, o którym mowa w pkt 2. a) powyżej oraz dokumenty określone w pkt 3., 4. i 5. powyżej Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie, tak aby z dokumentów wynikało, że Wykonawcy występujący wspólnie spełniają dany warunek udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodyka realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.larr.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną