Przetargi.pl
Inwentaryzacja terenowa oraz archiwizacja akt grobów na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie, w latach 2010 - 2011.

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-510 Kraków, ul. Rakowicka 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6199940 , fax. 012 6199990
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    ul. Rakowicka 26 26
    31-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6199940, fax. 012 6199990
    REGON: 35056154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja terenowa oraz archiwizacja akt grobów na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie, w latach 2010 - 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja terenowa oraz archiwizacja akt grobów na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie w latach 2010 -2011 - w podziale na 6 części, w dwóch grupach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 748751004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 2. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3.Posiadający odpowiednie doświadczenie tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują obecnie co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu inwentaryzacji (dotyczy części 1 i 2) lub archiwizacji akt (dotyczy części 3, 4, 5 i 6), o wartości zbliżonej do wartości niniejszego postępowania, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A do Specyfikacji), 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem, z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), (jeżeli dotyczy), 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy), 5.Wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykazu minimum jednej usługi, polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji (dotyczy części 1 i 2) lub archiwizacji akt (dotyczy części 3, 4, 5, 6), wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, lub wykonywanych obecnie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg tabeli stanowiącej załącznik nr 4 do specyfikacji, 6.Dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.1.5., zostały wykonane należycie, 7.Wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia, że Wykonawca posiada umiejętności sprawnej obsługi komputera oraz umiejętność obsługi komputerowej bazy danych (dotyczy części 3, 4, 5, i 6), według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmentarze.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną