Przetargi.pl
Inwentaryzacja osnowy pomiarowej w 11 obrębach jednostki ewidencyjnej Olkusz Gmina w powiecie olkuskim

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja osnowy pomiarowej w 11 obrębach jednostki ewidencyjnej Olkusz Gmina w powiecie olkuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z inwentaryzacją, pomiarem, wyrównaniem metodą najmniejszych kwadratów i określeniem błędów średnich położenia punktów osnowy pomiarowej z lat 60-tych w 11 obrębach : Bogucin Mały, Braciejówka, Gorenice, Kosmolów, Niesułowice, Olewin, Pazurek, Podlesie, Rabsztyn, Sieniczno, Troks - jednostki ewidencyjnej Olkusz Gmina w powiecie olkuskim. 2. W ramach prac o których mowa w ust. 1 Wykonawca odszuka punkty osnowy pomiarowej stabilizowanych również podziemnie w ciągach poligonowych osnowy I-IV klasy (oznaczenie wg instrukcji BIII) z lat 60-tych, liczbę których szacuje się w ilości 1585 sztuk. Odszukaniu podlegają również podcentry, w przypadku nie zachowania się znaku naziemnego. Szacuje się, że w terenie zachowało się szacunkowo 40% punktów osnowy, nie przewiduje się stabilizacji uszkodzonych i zniszczonych znaków naziemnych ani podziemnych. 3. Z inwentaryzacji punktów osnowy poligonowej Wykonawca sporządzi protokół| w postaci tabelarycznej, a jej wyniki przedstawi na mapie przeglądowej. Odszukane punkty osnowy pomiarowej Wykonawca wyznaczy w nawiązaniu do poziomej osnowy geodezyjnej przy zalecanym pomiarze metodą precyzyjnego pozycjonowania przy pomocy GNSS. Technika RTK dopuszczalna jest tylko jako pomiar kontrolny. 4. Z uwzględnieniem wyników pomiarów o których mowa w ust. 4 , Wykonawca w oparciu o istniejące w powiatowym zasobie geodezyjnym dane obserwacyjne tj. dzienniki pomiaru kątów i pomiaru długości boków przeprowadzi wyrównanie metodą najmniejszych kwadratów sieci osnowy w ciągach poligonowych oraz sieci ciągów sytuacyjnych osnowy V klasy (oznaczenie wg instrukcji BV) w ilości szacunkowo 600 punktów niestabilizowanych, określając po wyrównaniu współrzędne punktów tej osnowy w układzie 2000/7 z podaniem ich błędów średnich. Współrzędne punktów osnowy pomiarowej wraz z określonymi błędami średnimi, zostaną wykorzystane do określenia błędu średniego położenia punktów granicznych działek ewidencyjnych względem osnowy geodezyjnej 1 klasy. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy nr konta 52 1240 4748 1111 0000 4877 8527 depozyty Bank Pekao S.A. z dopiskiem Wadium na inwentaryzację osnowy pomiarowej. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt. 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach