Przetargi.pl
Inwentaryzacja oraz wykonanie projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu sanockieg

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 652 900 , fax. 134 652 988
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134 652 900, fax. 134 652 988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja oraz wykonanie projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu sanockieg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem prac jest: przegląd stanu podstawowej osnowy geodezyjnej, inwentaryzacja poziomej szczegółowej osnowy geodezyjnej, aktualizacja BDSOG o wyniki przeprowadzonej inwentaryzacji. Wykonanie projektu modernizacji istniejącej szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej, założenia nowej szczegółowej osnowy geodezyjnej wielofunkcyjnej - mając na celu podniesienie uniwersalności i funkcjonalności osnowy geodezyjnej, niezbędnej do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz dostosowanie do obowiązujących standardów. Powyższe cele należy osiągnąć w drodze następujących działań: Analiza dokumentów zasobu dla podstawowej osnowy geodezyjnej i szczegółowej osnowy geodezyjnej. Przeprowadzenie przeglądu dla podstawowej osnowy geodezyjnej i inwentaryzacji dla szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz pomiarowej osnowy pod kątem możliwości wykorzystania punktów do założenia nowej osnowy szczegółowej. Wykonanie pomiarów kontrolnych punktów: osnowy geodezyjnej podstawowej poziomej, szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej oraz pomiarowej osnowy (nie dotyczy punktów wchodzących w skład ciągów leśnych). Aktualizacja BDSOG w ST w oparciu o uzyskane wyniki inwentaryzacji. Wykonanie projektu modernizacji istniejącej osnowy szczegółowej oraz założenia nowej szczegółowej osnowy geodezyjnej wielofunkcyjnej z maksymalnie możliwym wykorzystaniem punktów osnowy pomiarowej dla terenu powiatu sanockiego. Zatwierdzenie przez Starostę Sanockiego projektu modernizacji istniejącej osnowy szczegółowej oraz założenia nowej szczegółowej osnowy geodezyjnej wielofunkcyjnej. Charakterystyka ogólna. Opracowaniem objęty jest obszar 115 obrębów ewidencyjnych powiatu sanockiego. Obowiązujący układ współrzędnych płaskich dla opracowania: PL- 2000 strefa 7. Liczba punktów osnowy podstawowej na terenie powiatu to 25 punktów. Liczba punktów osnowy szczegółowej na terenie powiatu to 4299 punkty ( w tym 439 dawna II kl i 3860 dawna III kl) Liczba punktów osnowy pomiarowej (dawna IV kl) to 29570 punkty ( w tym punkty ciągów wewnątrz lasów, które nie są objęte zamówieniem) szacuje się że punkty wewnątrz lasów to ok. 15 000. UWAGA! Szczegółowe informacje o zakresie i warunkach inwentaryzacji oraz wykonania projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu sanockiego zawiera: załącznik nr 1 do SIWZ - „Warunki techniczne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:8 000,00 złotych – słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: numer konta 69 8642 1184 2018 0065 8201 0095 w banku: Podkarpacki Bank Spółdzielczy o/Sanok z adnotacją: „WADIUM: Wykonanie inwentaryzacji istniejących punktów podstawowej osnowy wysokościowej” lub „WADIUM: IN.272.10.2019” Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach