Przetargi.pl
Inwentaryzacja oraz audyt wybranej części oświetlenia drogowego na terenie miasta Poznania

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    Wilczak 17
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
    REGON: 16252400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja oraz audyt wybranej części oświetlenia drogowego na terenie miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu inwentaryzacji oraz audytu wybranej części oświetlenia drogowego na terenie miasta Poznania znajdującego się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu. W ramach zadania należy dokonać audytu oświetlenia drogowego dla obiektów zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W zakres audytu wchodzi: 1. Opis i ocena stanu aktualnego, w szczególności inwentaryzacja: a. Opraw oświetlenia drogowego (w tym typ oprawy, moc oprawy, rodzaj i moc źródła światła) b. Słupów oświetlenia drogowego (numer słupa, typ słupa, materiał, wysokość słupa) c. Wysięgników (wysokość, długość, kąt nachylenia) d. Szafek oświetleniowych e. Geometrii drogi w charakterystycznych miejscach (w przypadku drogi o zmiennej geometrii, miejsce najmniej korzystne z punktu widzenia oświetlenia oraz w przypadku zmian geometrii uzasadniających zmianę opraw na rozpatrywanych odcinkach) oraz f. Ocena zgodności oświetlenia z normami (w tym dobór klasy oświetleniowej zgodnie z aktualną normą PN-EN 13201) g. Analiza prawidłowości działania układów sterowania oświetleniem 2. Przedstawienie wariantów modernizacji; 3. Dokładny opis rekomendowanego do realizacji wariantu; 4. Wyszczególnienie aktów prawnych i norm spełnianych przez wariant rekomendowany do realizacji; 5. Harmonogram rzeczowo-finansowy całego przedsięwzięcia, sporządzany zgodnie z wzorem i instrukcją określonymi przez NFOŚiGW; 6.Mapa zawierająca zaznaczenie planowanej modernizacji oświetlenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach