Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 848 66 70 , fax. 22 848 66 71
- Data zamieszczenia: 2020-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o.
ul. Wybrzeże Gdyńskie 27
01-531 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 848 66 70, fax. 22 848 66 71
REGON: 10246680000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpri.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja obiektów budowlanych MPRI sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profesjonalnych pomiarów z natury i realistycznych opracowań istniejących rozwiązań architektoniczno-budowlanych, funkcjonalnych i materiałowych zawierających kompletne dane opisujące szczegółowo inwentaryzowane obiekty oraz dokumentacji inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej obiektów wymienionych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN (sześć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia, Wykonawca składając ofertę musi dodatkowo do tej ofert załączyć: 1. Formularz oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP. należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3. niniejszego ogłoszenia. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 3. 3. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w notarialnie potwierdzonej kopii – w przypadku składania oferty pisemnie. II. Dokumenty składane bez wezwania Zmawiającego: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku składania oferty elektronicznie • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w prawie opcji w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 264 ..."
Dodano: 2024-03-26 - Czynności polegające na wykonaniu pomiarów i przygotowanie cyfrowych planów (rzutów) Obiektów w ramach projektu „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny (Virtual WOF)
Dodano: 2023-06-05 - Opracowanie dokumentacji projektowokosztorysowej budynku przy ul. Skorochód-Majewskiego 3 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2021-03-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku przy ul. Skorochód-Majewskiego 3 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2020-12-10 - Wykonanie dokumentacji odtworzeniowej – inwentaryzacji technicznej w branży budowlanej dla budynku przy ul. Krasickiego 16A – działka nr 39 z obrębu 1-02-15 w Warszawie
Dodano: 2020-09-24 - Inwentaryzacja obiektów budowalnych MPRI sp. z o.o.
Dodano: 2019-09-17 - Wykonanie dokumentacji odtworzeniowej -inwentaryzacji technicznej budynku położonego w Warszawie w Dzielnicy Mokotów przy ul. Jadźwingów 5/7 oraz wykonanie dokumentacji technicznej w branży budowlanej (inwentaryzacji) lokali w nieruchomości (budynku) położonej przy Al. Niepodległości 73 w Warszawie w Dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2019-08-12 - Rozbiórka budynku uzytkowego połozonego przy ul.Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
Dodano: 2019-06-03 - Wykonania prac polegających na wykonaniu dokumentacji odtworzeniowej w formie inwentaryzacji technicznej dla 18 budynków administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
Dodano: 2019-05-23 - Przygotowanie opinii technicznej wraz z inwentaryzacją, opisem architektoniczno – konserwatorskim oraz opisem historycznym budynku dawnego Zajazdu (gospody) wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1491/66 z dnia 09.08.1966r., położonego w Kościerzycach gm. Lubsza na działce nr 737/2.
Dodano: 2018-09-05