Przetargi.pl
Inwentaryzacja i zdefiniowanie potrzeb w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze miasta Rzeszowa w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa systemu obszarowego sterowania ruchem drogowym (SOSRD) dla projektu pn.: Budowa systemu integrującego transport publiczny Miasta Rzeszowa i okolic. Projekt umieszczony na liście projektów indywidualnych POR Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013. Projekt współfinansowany przez UE ze środków EFRR w ramach POR Polski Wschodniej 2007 - 2013. Priorytet III: Wojewódzkie ośrodki wzrostu, Działanie III.1: Systemy miejskiego transportu zbiorowego.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja i zdefiniowanie potrzeb w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze miasta Rzeszowa w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa systemu obszarowego sterowania ruchem drogowym (SOSRD) dla projektu pn.: Budowa systemu integrującego transport publiczny Miasta Rzeszowa i okolic. Projekt umieszczony na liście projektów indywidualnych POR Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013. Projekt współfinansowany przez UE ze środków EFRR w ramach POR Polski Wschodniej 2007 - 2013. Priorytet III: Wojewódzkie ośrodki wzrostu, Działanie III.1: Systemy miejskiego transportu zbiorowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji i zdefiniowania potrzeb w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze miasta Rzeszowa w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa systemu obszarowego sterowania ruchem drogowym (SOSRD) dla projektu pn.: Budowa systemu integrującego transport publiczny Miasta Rzeszowa i okolic. Projekt umieszczony na liście projektów indywidualnych Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet III: Wojewódzkie ośrodki wzrostu, Działanie III.1: Systemy miejskiego transportu zbiorowego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 7 części: 1.Część I: Inwentaryzacja infrastruktury sygnalizacyjnej - 5 egz., 2.Część II: Identyfikacja potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej - 5 egz., 3.Część III: Przygotowanie symulacji wybranego układu drogowego wraz z zamodelowaniem istniejącego sterowania jako stanu wyjściowego oraz określenie miar efektywności dla stanu oczekiwanego - 5 egz., 4.Część IV: Opracowanie założeń i wytycznych dla wyposażenia pomieszczeń centrum operatorskiego - 5 egz., 5.Część V: Opracowanie założeń i wytycznych dla urządzeń lokalnych, uprzywilejowania transportu publicznego oraz przepustowości łączy komunikacyjnych - 5 egz., 6.Część VI: Opracowanie założeń i wytycznych dla urządzeń centralnych - 5 egz., 7.Część VII: Opracowanie założeń i wytycznych dla aplikacji użytkownika - 5 egz. Szczegółowy zakres zamówienia: 1.Część I - Inwentaryzacja infrastruktury sygnalizacyjnej. W skład zadania wchodzą następujące czynności: 1)Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji infrastruktury skrzyżowań z sygnalizacją świetlną wraz z oceną stanu technicznego w obrębie miasta Rzeszowa obejmujące: a)maszty, b)wysięgniki, c)bramownice, d)sygnalizatory, e)detektory ruchu, f)przyciski dla pieszych oraz rowerzystów, g)studnie kablowe, h)kanalizacje kablowa, i)kanalizacje koordynacji skrzyżowań, j)kable koordynacyjne. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zestawień oraz rysunków skrzyżowań z naniesioną inwentaryzacja. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania informacji we własnym zakresie. 2)Opracowanie inwentaryzacji sterowników sygnalizacji: Inwentaryzacja musi zawierać szczegółowe informacje na temat: a)konfiguracji sterownika sygnalizacji świetlnej, b)zainstalowanych modułów, c)typów programów sygnalizacji, d)możliwości rozbudowy sterownika, e)możliwości pracy w systemie sterowania - wymagany jest szczegółowy opis możliwości sterowania obszarowego dla poszczególnych typów sterowników, f)sposobów komunikacji z systemem nadrzędnym. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania informacji we własnym zakresie. Opracowanie musi zawierać zbiorcze zestawienie wszystkich urządzeń, konfiguracji oraz trybów pracy aktualnych i możliwych do wykonania. 2.Część II - Identyfikacja potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej. Opracowanie musi zawierać opis elementów infrastruktury technicznej, które należy wymienić lub dodatkowo zainstalować dla pracy istniejących urządzeń sygnalizacji świetlnej w systemie nadrzędnym. Wszystkie urządzenia muszą mieć taka samą funkcjonalność w systemie. Należy opracować potrzeby w zakresie detekcji ruchu dla identyfikacji wszystkich strumieni ruchu w sieci (model sieci on-line). Detekcja musi umożliwiać detekcję i szacowanie kolejek o długości min 200 m. 3.Część III - Przygotowanie symulacji wybranego układu drogowego wraz z zamodelowaniem istniejącego sterowania jako stanu wyjściowego oraz określenie miar efektywności dla stanu oczekiwanego. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania symulacji wybranego układu drogowego wraz z sterowaniem lokalnym oraz określić miary efektywności możliwe do zrealizowania. Symulacja musi obejmować wybrany obszar 9 skrzyżowań wzdłuż wewnętrznej obwodnicy miasta - droga krajowa nr 4 na odcinku od skrzyżowania al. Powstańców Warszawy - ul. Rejtana do skrzyżowania ul. Krakowska - ul. Okulickiego - ul. Witosa. Symulacja musi być wykonana dla stanu istniejącego w oparciu o symulacje algorytmów zainstalowanych sterowników oraz aktualnych pomiarów ruchu. Dane ruchowe przekaże Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania pozostałych danych we własnym zakresie. 4.Część IV - Opracowanie założeń i wytycznych dla wyposażenia pomieszczeń centrum operatorskiego. Wykonawca jest zobowiązany do określenia następujących informacji odnośnie centrum sterowania: 1)sposób funkcjonowania centrum pod względem instytucjonalnym, 2)ilość, rodzaj i funkcje wymaganych pomieszczeń, 3)ilość i rodzaj stanowisk pracy, 4)wymagania dla systemów bezpieczeństwa, wentylacji, klimatyzacji. 5.Część V - Opracowanie założeń i wytycznych dla urządzeń lokalnych, uprzywilejowania transportu publicznego oraz przepustowości łączy komunikacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do określenia następujących informacji odnośnie urządzeń lokalnych: 1)określić wymagana przepustowości łączy komunikacyjnych, 2)wymagania funkcjonalne dla następujących urządzeń: urządzenia sterowania ruchem drogowym, tablice zmiennej treści, urządzenia do odbioru telegramów, urządzenia monitoringu wizyjnego, detekcja ruchu, stacje pogodowe. 6.Cześć VI - opracowanie założeń i wytycznych dla urządzeń centralnych Wykonawca jest zobowiązany do określenia następujących informacji odnośnie urządzeń i programów centralnych: 1)wymagania odnośnie sprzętu: stacje robocze, serwery, sieć komunikacyjna, 2)zasilanie awaryjne, ekran wielkoformatowy, inny wymagany sprzęt zainstalowany w centrum, 3)wymagania odnośnie oprogramowania, 4)wymagania odnośnie serwisu WWW. 7.Część VII - Opracowanie założeń i wytycznych dla aplikacji użytkownika. Wykonawca jest zobowiązany do określenia następujących informacji odnośnie funkcjonalności oprogramowania dla użytkownika: 1)interfejs użytkownika, 2)środowisko pracy dla inżyniera ruchu, 3)moduły raportowania, 4)moduły analiz pracy systemu, 5)moduły analizy danych. Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach: 1)Część I: Inwentaryzacja infrastruktury sygnalizacyjnej - 30 marca 2010 r. 2)Część II: Identyfikacja potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej - 30 marca 2010 r. 3)Część III: Przygotowanie symulacji wybranego układu drogowego wraz z zamodelowaniem istniejącego sterowania jako stanu wyjściowego oraz określenie miar efektywności dla stanu oczekiwanego - 3 tygodnie od zawarcia umowy. 4)Część IV: Opracowanie założeń i wytycznych dla wyposażenia pomieszczeń centrum operatorskiego - 1 czerwca 2010 r. 5)Część V: Opracowanie założeń i wytycznych dla urządzeń lokalnych, uprzywilejowania transportu publicznego oraz przepustowości łączy komunikacyjnych - 1 czerwca 2010 r. 6)Część VI: Opracowanie założeń i wytycznych dla urządzeń centralnych - 1 czerwca 2010 r. 7)Część VII: Opracowanie założeń i wytycznych dla aplikacji użytkownika - 1 czerwca 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713225006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 100,00 zł, słownie: osiem tysięcy sto złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Wykazać się doświadczeniem zawodowym. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat opracował minimum: 1)2 symulacyjne modele ruchu w programie PTV VISSIM lub równoważnym, obejmujące łącznie przynajmniej 10 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, służące do porównania projektowanych rozwiązań ze stanem istniejącym (stan przed i po wdrożeniu projektu), 2)projekty sygnalizacji świetlnych lub inwentaryzację organizacji ruchu i infrastruktury dla przynajmniej 40 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną, 3)koncepcję lub Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dla Systemu Sterowania Ruchem dla przynajmniej 30 skrzyżowań. Na potwierdzenia wymaganego doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonana należycie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.4.Wykaz wykonanych ważniejszych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt. II ppkt. 2) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1.Pełnomocnictwo do złożenie oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione, w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.3. Formularz cenowy przygotowany zgodnie z dołączonym wzorem - załącznik nr 4. 2.4.Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1)pkt 1.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)Dokumenty, o których mowa w pkt. 1), sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach