Przetargi.pl
Inwentaryzacja dendrologiczna zabytkowego parku w Białaczowie

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja dendrologiczna zabytkowego parku w Białaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla planowanej renowacji zabytkowego parku znajdującego się w kompleksie pałacowo - parkowym w Białaczowie o ogólnej powierzchni 22,08 ha, obejmujące działki o numerach ewidencyjnych: 101/2732/2, 1840, 1842, 1843, 1844, 1845,1838, 1846, 1839/6, 1841,1836, 1835/8 Obiekt jest zlokalizowany w miejscowości Białaczów przy ul. Piotrkowska 21. 2. Wymagany zakres opracowania przedmiotu zamówienia: 2.1 Opracowanie mapy sytuacyjno -wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 całego kompleksu pałacowo - parkowego w Białaczowie. 2.2. Wykonanie inwentaryzacji parku w Białaczowie na bazie opracowanej mapy sytuacyjno -wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 uwzględniającej zakres rzeczowy jak niżej: - budynki i elementy małej architektury, - ogrodzenia i infrastrukturę techniczną, - układ komunikacyjny (drogi , aleje i ścieżki), - układ wodny, - podziały własnościowe, - drzewa o pierścienicy powyżej 10 cm zaznaczone jako obiekty (z podaniem numeru inwentaryzacyjnego, gatunku, obwodu w cm, opisu fitosanitarnego) - grupy drzew i zwarte powierzchnie zadrzewione ( powierzchnia i charakter skupienia) - krzewy i żywopłoty wraz z numerami inwentaryzacyjnymi Uwaga : Zestawienie zinwentaryzowanych elementów winno być sporządzone w formie tabelarycznej, w sposób umożliwiający identyfikację na planie oraz w terenie. Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji należy sporządzić projekt gospodarki drzewostanem. 2.3. Projekt gospodarki drzewostanem (tj. wskazania do pielęgnacji, ewentualnych wycinek czy przesadzeń) winien być opracowany na planie parku w formie graficznej i tabelarycznej zgodnie z zasadami sporządzania tego typu dokumentacji. Opracowanie to winno być wykonane w taki sposób aby mogło posłużyć do dalszego etapu prac projektowych na podstawie sporządzone inwentaryzacji. Uwaga: Projekt winien być opracowany zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi Delegatura w Piotrkowie Tryb. - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.4. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru prac na usunięcie wiatrołomów drzew i krzewów. 2.5. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru prac na wykonania niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych uszkodzonych drzew i krzewów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy , wymogów zawartych w decyzji Konserwatora Zabytów z dnia 25.07.2011 nr 223/2011,oraz zaleceń Konserwatora Zabytków zawartych w piśmie WUOZ-PT.5146.9.2012.AWS, a także stosowania przepisów dotyczących prowadzenia prac w obiektach zabytkowych. 4. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach