Przetargi.pl
INWENTARYZACJA DENDROLOGICZNA ZABYTKOWEGO PARKU W BIAŁACZOWIE

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INWENTARYZACJA DENDROLOGICZNA ZABYTKOWEGO PARKU W BIAŁACZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej wraz z projektem gospodarki drzewostanem w zabytkowym parku znajdujący się w kompleksie pałacowo - parkowym w Białaczowie na numerach działek: 101/2732/2, 1840, 1842, 1843, 1844, 1845,1838, 1846, 1839/6, 1841, 1836, 1835/8 o ogólnej powierzchni 22,08 ha. 1.2. Sporządzenie kosztorysu na usunięcie wiatrołomów drzew i krzewów. 1.3. Sporządzenie kosztorysu wykonania niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych uszkodzonych drzew i krzewów. 2. Ustalenia do przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonanie planu parku w Białaczowie na w/w działkach w sposób graficzny - z naniesionymi drzewami wraz z numerami inwentaryzacyjnymi (zastosować rozróżnienie na drzewa liściaste i iglaste), - z naniesionymi krzewami i żywopłotami wraz z numerami inwentaryzacyjnymi. - ze wskazaniem drzew i krzewów niezbędnych do usunięcia, Zestawienie zinwentaryzowanych elementów w formie tabelarycznej, w sposób umożliwiający identyfikację na planie oraz w terenie; - drzewa: numer kolejny gatunek, obwód w cm, wysokość w m, opis fitosanitarny, zalecenia. - krzewy: numer kolejny, gatunek, powierzchnia w m?, ilość sztuk, opis fitosanitarny, zalecenia. - małej architektury. 2.2. Projekt gospodarki drzewostanem (tj. wskazania do pielęgnacji, ewentualnych wycinek czy przesadzeń) winien być opracowany na planie parku i w formie tabelarycznej. 2.3. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej (pliki w formacie pdf na płycie CD). 2.4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska stosowne mapy. 2.5. Zakres i forma sporządzenia dokumentacji winna być uzgodniona z Konserwatorem Zabytków Delegatura w Piotrkowie Tryb. 2.6. Sporządzenie dokumentacji będzie dwu etapowe: I etap - działki nr: 1844, 1839/6, 101/2732/2, 1836, 1835/8, 1843, 1842; II etap - działki nr: 1841, 1838, 1845, 1846, 1840 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy , wymogów zawartych w decyzji Konserwatora Zabytów z dnia 25.07.2011 nr 223/2011, oraz stosowania przepisów dotyczących prowadzenia prac w obiektach zabytkowych 3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną