Przetargi.pl
Interwencyjne utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2015/2016

Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie 200
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 w. 45 , fax. 0-17 2214830
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
    Wielopole Skrzyńskie 200 200
    39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2214819 w. 45, fax. 0-17 2214830
    REGON: 69058198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielopole.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Interwencyjne utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania i oblodzeń na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego. Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 140,5 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie w szczególności zwiększeniu. Całość sieci dróg podzielono na 9 następujących obszarów: Część I Obszar nr 1 - 14,6 km łącznie - załącznik nr 2.1 do SIWZ Część II Obszar nr 2 - 22,1 km łącznie - załącznik nr 2.2 do SIWZ Część II Obszar nr 3 - 15,1 km łącznie - załącznik nr 2.3 do SIWZ Część IV Obszar nr 4 - 24,3 km łącznie - załącznik nr 2.4 do SIWZ Część V Obszar nr 5 - 20,5 km łącznie - załącznik nr 2.5 do SIWZ Część VI Obszar nr 6 - 11,9 km łącznie - załącznik nr 2.6 do SIWZ Część VII Obszar nr 7 - 14,3 km łącznie - załącznik nr 2.7 do SIWZ Część VIII Obszar nr 8 - 23,9 km łącznie - załącznik nr 2.8 do SIWZ Część IX Obszar nr 9 - 12,9 km łącznie - załącznik nr 2.9 do SIWZ Część X - wykonanie usługi odśnieżania pługiem wirnikowym Obszar 1-9 - 140,5 km łącznie Każdy obszar traktowany jest jako odrębna część zamówienia. 2. Do realizacji odśnieżania planuje się wybór oferenta na każdy obszar. Wybrany oferent powinien dysponować sprzętem wyszczególnionym w pkt V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia w maksymalnie krótkim czasie. 3. W godzinach porannych wszystkie drogi na danym obszarze powinny być odśnieżone nie później niż do godziny 600. 4. Odśnieżana droga powinna być na szerokość całej korony, chyba że warunki techniczne drogi na to nie pozwalają. W przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mijanek w miejscach na to pozwalających (zjazdy itp.). Wykonawca zobowiązany zostaje do świadczenia usługi w taki sposób, aby nie było wymagane świadczenie poprawek. 5. Zlecenie rozpoczęcia odśnieżania poszczególnych odcinków dokonywał będzie Zamawiający lub upoważnione przez niego osoby. 6. Za dojazd do odśnieżanego ciągu drogowego oferent nie będzie otrzymywał wynagrodzenia. 7. Po otrzymaniu zlecenia rozpoczęcia odśnieżania danego odcinka drogi (dróg), oferent zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizacji zlecenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 8. W przypadku negatywnej weryfikacji prac Wykonawca zobowiązany zostanie do wykonania poprawek na odcinkach, które zostały negatywnie zweryfikowane na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca. 9. W celu zatwierdzenia karty pracy Wykonawca w ciągu 72 godzin od realizacji odśnieżania będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę kilometrów odśnieżonych dróg (porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i oferenta). W przypadku nie dopełnienia tego wymogu, za wykonanie usługi oferent otrzyma wynagrodzenie według wyliczeń Zamawiającego. 10. Przygotowanie miejsca składowania materiałów uszarstniających i ich załadunek stanowią koszt własny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wielopole.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach