Przetargi.pl
INTERWENCYJNE USUWANIE MARTWYCH ZWIERZĄT Z TERENU PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDKZICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INTERWENCYJNE USUWANIE MARTWYCH ZWIERZĄT Z TERENU PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDKZICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca interwencyjne usuwanie z pasa drogowego dróg wojewódzkich będących w zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, martwych zwierząt oraz ich szczątków, - w podziale na 3 zadania. Kod i nazwa Wspólnego Sło
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Wykonawca musi przedstawić ważne dokumenty lub zezwolenia: - właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportowania i unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia ( z wyjątkami określonymi w art. 31 ust. 1, art. 32 ust 1 oraz art. 26 ust 8 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. 2007 r. nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - decyzje powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportowania i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, a tym samym nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny ( zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. 2008 r nr 213, poz. 1342). Zamawiający dopuści wykonawcę nie posiadającego zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i unieszkodliwiania odpadów, będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem, ze będzie posiadał w/w zezwolenia na transport tych odpadów i ważną umowę na odbiór i unieszkodliwianie z jednostka posiadająca niniejsze (odpowiednie) zezwolenia. W/w decyzje muszą obejmować teren administrowany przez odpowiedni OT, zgodny z wybranym zadaniem, na które wykonawca złoży ofertę: - zadanie nr 1 - OT Głubczyce, powiat opolski, krapkowicki, prudnicki, kędzierzyńsko-kozielski oraz głubczycki, - zadanie nr 2 - OT Grodków, powiat opolski, brzeski oraz nyski, - zadanie nr 3 - OT Olesno, powiat namysłowski, opolski, kluczborski, oleski, strzelecki, krapkowicki oraz kędzierzyńsko-kozielski. Ponadto przed podpisaniem umowy Wykonawca posiadający umowę na odbiór i unieszkodliwianie odpadów jest zobowiązany do przedstawienia kserokopii ( poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) wymaganych zezwoleń podmiotu, z którym przedmiotowa umowa jest zawarta 2. Ubezpieczenie. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia - oddzielnie na każde zadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności wraz z decyzjami powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającego działalność będącą przedmiotem niniejszego zamówienia (kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem). 4. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1 i 2. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach