Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6 6
45-085 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
REGON: 01751157500147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie GDDKiA Oddział Opole Rejon Kluczbork w okresie do 30.04.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie GDDKiA Oddział Opole Rejon Kluczbork w okresie do 30.04.2010 r. 1. Zamówienie obejmuje: a.Usuwanie potrąconych, przejechanych zwierząt i ich szczątek leżących w pasie drogowym dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Rejon w Kluczborku, tj. zebranie i załadunek martwych zwierząt do odpowiednich pojemników i na środki transportu. b.Transport padłych, zabitych zwierząt i ich szczątek do zakładu utylizacji odpadów. c.Utylizacja powyższych odpadów w zakładzie posiadającym zezwolenie na odbiór i unieszkodliwienie odpadów. Wykaz odcinków dróg, które obejmuje niniejsze zamówienie podany został w tomie III. 2. Inne istotne elementy zamówienia. a.zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu umowy i wezwań wyłącznie do ilości niezbędnej przy bieżącym utrzymaniu dróg. b.każdorazowa interwencja i wyjazd związany z realizacją zamówienia będzie zgłoszony przez Zamawiającego (pisemnie bądź telefonicznie), oraz potwierdzony z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego tj. drogomistrzem terenowo odpowiedzialnym za dany odcinek drogi na którym wystąpiło zdarzenie, c.w przypadku wystąpienia konieczności zebrania kilku martwych zwierząt (do ilości nie przekraczającej 100 kg) w ciągu jednego odcinka drogi - wezwanie takie będzie traktowane jako wezwanie jednokrotne do najdalszego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na danym odcinku. Czas realizacji: 24 godziny od powiadomienia telefonicznego. d.Wielkość zamówienia: w miarę występujących potrzeb, przyjęto wielkości podane w kosztorysie ofertowym do ustalenia wartości ofertowej i umownej. e.Podane ceny jednostkowe na poszczególne rodzaje usług będą niezmienne w okresie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy - nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp 2.1. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50 000,00 zł 2.2. Posiadają wszelkie niezbędne dokumenty i zezwolenia potrzebne do prowadzenia działalności w zakresie transportu, usuwania i utylizacji martwych zwierząt, w tym posiadają pozwolenie powiatowego lekarza weterynarii na transport odpadów weterynaryjnych oraz umowę z zakładem utylizacji odpadów. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2. IDW muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - pkt 7.2.1. IDW 2.2. Zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na transport odpadów weterynaryjnych i umowę z zakładem utylizacji odpadów - pkt 7.2.2 IDW. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty z uwzględnieniem postanowień Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 78, poz. 605 wraz ze zmianami) 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt 8.1.2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie 3 dni.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ -->zamówienie publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, załadunek, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2016-07-08 - DLG.39.518.2/15 Wykonanie usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania niebezpiecznych odpadów medycznych zakaźnych i niebezpiecznych odpadów medycznych oraz innych niż niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2015-12-11 - DLG.39.518.2/15 Wykonanie usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania niebezpiecznych odpadów medycznych zakaźnych i niebezpiecznych odpadów medycznych oraz innych niż niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2015-11-20 - DLG.39.518/15 Wykonanie usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania niebezpiecznych odpadów medycznych zakaźnych i niebezpiecznych odpadów medycznych oraz innych niż niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2015-10-20 - Odbiór, załadunek, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2015-08-18 - Odbiór, załadunek, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2015-07-31 - DLG.39.447/14 Wykonanie usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania niebezpiecznych odpadów medycznych zakaźnych i niebezpiecznych odpadów medycznych oraz innych niż niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2014-11-04 - Usługi wywozu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpiecznych z Wydziału Transportu KWP w Opolu
Dodano: 2014-10-17 - DLG.39.411.3/14 Wykonanie usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania niebezpiecznych odpadów medycznych zakaźnych i niebezpiecznych odpadów medycznych oraz innych niż niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2014-06-25 - DLG.39.411.2/14 Wykonanie usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania/przetwarzania niebezpiecznych odpadów medycznych zakaźnych i niebezpiecznych odpadów medycznych oraz innych niż niebezpiecznych odpadów medycznych
Dodano: 2014-05-07