Przetargi.pl
Interwencyjne porządkowanie terenów stanowiących własność Miasta Poznania nie zarządzanych przez inne jednostki organizacyjne

Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
    Pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 878 52 65
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Interwencyjne porządkowanie terenów stanowiących własność Miasta Poznania nie zarządzanych przez inne jednostki organizacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia będzie polegała na interwencyjnym porządkowaniu 10% powierzchni nieruchomości stanowiących własność Miasta Poznania, podzielonych na cztery rejony obejmujących nw. dzielnice: 1. Część 1 Rejon II - Grunwald o pow. 55,24 ha 2. Część 2 Rejon III - Jeżyce o pow. 93,45 ha 3. Część 3 Rejon IV - Wilda o pow. 28,97 ha 4. Część 4 Rejon V - Nowe Miasto o pow. 176,16 ha Zamawiający każdorazowo wskazywać będzie nieruchomości wymagające uporządkowania. W ramach przedmiotowej umowy Wykonawca będzie wykonywał następujące usługi: 1) Zebranie, załadunek i wywóz drobnych odpadów komunalnych (20 03 01) 2) Zebranie, załadunek i wywóz porzuconych sprzętów wielkogabarytowych (20 03 07) 3) Zebranie, załadunek i wywóz gruzu (17 01 01 bądź 17 01 02 bądź 17 01 03 bądź 17 01 07 - transport odpadu, 20 03 99 - odbiór odpadu) 4) Koszenie, zebranie i wywóz wysokich traw i chwastów (20 02 01) 5) Przycięcie gałęzi drzew, zebranie i wywóz (20 02 01) 6) Przycięcie krzewów, zebranie i wywóz (20 02 01) 7) Przycięcie żywopłotu, zebranie i wywóz (20 02 01) 8) Zgrabienie i wywóz zalegających liści (20 02 01) 9) Odsłanianie chodnika- zebranie zalegającej ziemi, trawy oraz drobnych odpadów zebranie i wywóz (20 03 03) 10) Odśnieżanie chodnika- usunięcie śniegu wraz z lodem oraz posypanie piaskiem. 11) Likwidacja dzikich wysypisk - tj. zebranie, przewiezienie i utylizacja odpadów różnorodnych (grunt, gruz, szkło itp.), wygrabienie, wyrównanie terenu po usuniętym wysypisku (20 03 01). Pod pojęciem dzikiego wysypiska należy rozumieć zmieszane odpady różnorodne, nagromadzone w postaci pryzmy do usunięcia, których niezbędny jest ciężki sprzęt mechaniczny. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie, na własny koszt, stanu posiadania wszelkich niezbędnych materiałów, narzędzi i sprzętu, środków transportowych, oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1. Część 1 Rejon II - Grunwald o pow. 55,24 ha 2. Część 2 Rejon III - Jeżyce o pow. 93,45 ha 3. Część 3 Rejon IV - Wilda o pow. 28,97 ha 4. Część 4 Rejon V - Nowe Miasto o pow. 176,16 ha Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną bądź dwie części zamówienia. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wymiarze nie przekraczającym wartości 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. CPV 90000000-7 - usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 300,00 zł dla każdej części postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach