Przetargi.pl
Internetowa Platforma Usług Publicznych e-szpital w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu

Szpital Chorób Płuc Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Gliwicka 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2213661 , fax. 032 2215920
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc Orzesze
    ul. Gliwicka 20 20
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 2213661, fax. 032 2215920
    REGON: 27618450000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Internetowa Platforma Usług Publicznych e-szpital w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-szpital w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu. 2. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie elektronicznego systemu administracji danymi i zdalnej obsługi pacjenta w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu, realizowane w ramach projektu: Internetowa Platforma Usług Publicznych E-szpital współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Przedmiotem projektu jest stworzenie infrastruktury technicznej i informatycznej niezbędnej do funkcjonowania wdrażanych systemów poprzez zakup środków trwałych - sprzęt komputerowy, serwery, okablowanie oraz przeprowadzenie prac związanych ze stworzeniem infrastruktury sieciowej na terenie Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia wymaga się wykonania następujących elementów/części: część I: dostawa i wdrożenie Informatycznego Systemu Medycznego ISM - załącznik nr 11 do SIWZ oraz szkolenie personelu - załącznik nr 12 b) część II: dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego 5 szt - załącznik nr 13 do SIWZ c) część III: modernizacja serwerowni wraz z jej infrastrukturą, dostawa sprzętu do obsługi serwerowni oraz pozostała infrastruktura sieciowa - Program Funkcjonalno-użytkowy- załącznik nr 14 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia zawierają załączniki od 11 do 14, stanowiące integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. W celu potwierdzenia, ze oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą opisów produktów, które mają zostać dostarczone - w formie wypełnionych formularzy, wg wzorów określonych w załącznikach nr 11 i 13 do SIWZ, w odniesieniu do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. 6. Termin wykonania zamówienia dla całego zakresu związanego z budową i wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego oraz szkoleniem personelu i wykonaniem niezbędnych robót budowlanych - od dnia podpisania umowy do dnia 13.06.2014r 7. Wymagany okres gwarancji, rozumianej jako zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz niezbędnego rozwoju wdrożonego zintegrowanego informatycznego systemu medycznego wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, iż w odniesieniu do wykonanych robót budowlanych okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, natomiast w odniesieniu do: sprzętu komputerowego 36 m-cy oraz instalacji sieciowej 25 lat gwarancji systemu okablowania udzielonej bezpośrednio przez producenta systemu okablowania. 8. Zamawiający wymaga by Wykonawca określił w ofercie łączną cenę za realizację przedmiotu zamówienia (cena oferty) oraz ceny za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia - zgodnie z wzorem określonym przez zamawiającego w załączniku nr 8 - Formularz kalkulacyjny. 9. W obrębie usługi Zamawiający wymaga nabycia prawa do dowolnego wykorzystania 24 dni serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji, w wymiarze 7h każdy. Usługi świadczone w ramach dni serwisowych mogą być realizowane w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie. Przedmiotem usług mogą być wyszczególnione poniżej prace o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym z wyłączeniem motoru bazy danych: Konsultacje z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji, Instalowanie Upgrade, Update Aplikacji, Szkolenie administratorów z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach, Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji, w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania, Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb Zamawiającego, Tworzenie nowych wydruków na dokumentach dostarczonych w formie papierowej przez Zamawiającego oraz modyfikacje istniejących wydruków. 10. Zamawiający wymaga aby Informatyczny System Medyczny został zintegrowany z następującymi urządzeniami aktualnie posiadanymi przez Szpital: Laboratorium: Humastar 180 Emapol Chrom 7 Bio-ksel EasyElectrolytes Medica Sysmex KX-21N Rapidlab 248 Bayer/Siemens Dirui H-100 Bronchofiberoskopia: OLYMPUS CV-165 OLYMPUS CLE-165 Bezdech senny: WEINMANN SOMNOcheck 2 WEINMANN SOMNOBALANCE E Spirometria: LUNGEST 1000 ( z komorą) LUNGEST MOBILE 11. Kod CPV: 32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48329000-0 System obrazowania i archiwizowania 48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 48180000-3 Pakiety oprogramowania medycznego 30236200-4 Urządzenia do przetwarzania danych 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania 72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 71356300-1 Usługi wsparcia technicznego 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 12. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń fabrycznie nowych wyprodukowanych nie wcześniej niż 2013r., oznaczonych symbolem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizji lokalnej 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie. 16. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne elementy/części przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty na zakres, nie obejmujący pełnego zakresu przedmiotu zamówienia będzie skutkowało jej odrzuceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 15.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 97 8454 1040 2002 0029 7442 0004 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.11.2013 do godz. 10:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do Sekretariatu Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu.  Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach